English

پیام مدیرعامل ذوب‌ آهن اصفهان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

مدیرعامل ذوب‌ آهن اصفهان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر پیامی صادر کرد.

پیام مدیرعامل ذوب‌ آهن اصفهان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

به گزارش خبرگزاری موج، ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر پیامی صادر کرد که به شرح زیر است:

در مقام بزرگداشت کارگر، همین بس که در آموزه‌های دین مبین اسلام، کار و کارگر از منزلت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است تا جایی که پیامبر عظیم‌الشأن ما بر دست‌های پینه بسته کارگر بوسه زد و فرمود: این دستی است که آتش جهنم آن را نمی‌سوزاند و خدا و پیامبرش آن را دوست می‌دارند.

بی‌گمان، کار مایه شرافت انسان و عامل اصلی توسعه و تعالی جوامع انسانی در همه دوران بوده و از این پس نیز نقش اصلی را در پهنه پیشرفت جامعه ایفا خواهد کرد و به یقین کارگر به عنوان پیشران و پیشگام آبادانی هر کشور و نشاط و شادمانی مردمان آن محسوب می‌شوند.

چه افتخاری برای کارگران ذوب‌آهن اصفهان بالاتر از این که در ادوار و عرصه‌های مختلف کشور عزیزمان منشا اثر بوده و هستند و با نوآوری و خلاقیت و تلاش‌های ستودنی خود، مکتب نامدار ذوب‌آهن اصفهان را در گستره صنعتی ایران اسلامی بنا نهادند و به نیکی در ترویج توسعه صنعتی و تولید محصولات با ارزش و استراتژیک فولادی از این مکتب صیانت نمودند.

نیک میدانم، دستاوردهای بزرگ این مجتمع عظیم صنعتی در دوران سخت کرونا، تحریم و کمبودها مرهون کار و سختکوشی شماست و معتقدم از این پس نیز آوازه نام بلند و زیبای ذوب‌آهن اصفهان با فکر سازنده و تلاش خستگی‌ناپذیر شما، ستایش همگان را به ارمغان خواهد آورد.

به مناسبت روز کارگر، فرصت را مغتنم شمرده با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه همکاران در ماه مبارک رمضان، این روز را به یکایک شما همکاران عزیز شادباش و خدا قوت می گویم و با تمسک به رحمت للعالمین و پیامبر بزرگ اسلام، بر پینه دست‌هایتان بوسه می‌زنم، توان بازوانتان را ارج می‌نهم و بیش از هرچیز عرق پیشانی‌تان را پاس می‌دارم.

اندیشه‌هایتان پرفروغ، بازوانتان پرتوان و دست‌هایتان پر برکت‌باد.

ایرج رخصتی

سرپرست شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه