English

پیام تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت فرارسیدن سال ۱۴۰۱

مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت فرارسیدن سال ۱۴۰۱ پیام تبریکی صادر کرد.

پیام تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت فرارسیدن سال ۱۴۰۱

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت فرارسیدن سال    ۱۴۰۱ پیام تبریکی صادر کرد که به شرح زیر است:

نوروز ۱۴۰۱ در دست قرن جدید میهمان روزگار شده است. بار دیگر بهار خندان از دل سرد زمستان سر برآورد و عطر خوش زندگی را در رگ خشکیده طبیعت جریان داد.

خدا را سپاس می‌گویم که توفیق داد تا یک سال پرافتخار دیگر را در کنار همکاران گرانقدر و تلاشگر خود در شرکت بیمه کوثر سپری کنیم. ما در سال گذشته، با توکل به خالق بزرگ توانستیم در فراز و نشیب‌ها و رسیدگی به‌موقع به آسیب‌دیدگان در زمان‌های مختلف کنار هم باشیم و با اجرای درست برنامه‌های اصلی شرکت همسو با سیاست‌های بالادستی و رعایت الزامات نهاد ناظر، در راستای تحقق اهداف اصلی بالاخص ارتقای رضایت مشتریان و افزایش پرتفو و سوددهی مناسب گام‌های موثری برداریم و همه این‌ها زمانی ارزش‌تر و ارزنده‌تر می‌نماید که همکارانم در شرکت بیمه کوثر اعم از کارکنان، شبکه فروش با اخلاص و پایبندی به اصول اخلاقی، حرفه‌ای و معنوی و در راستای ارزش والای خدمت به خلق و تلاش برای سربلندی ایران اسلامی، وظایف و مسئولیت‌های خود را به بهترین وجه به انجام می‌رسانند.

اینک در سده جدید و سال نو، همسو با منویات رهبر معظم انقلاب باید برنامه‌های شرکت را در هندسه شعار سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» بازتعریف کنیم. پشتیبانی از بنگاه‌های اقتصادی و تضمین تداوم فعالیت‌های تولیدی به کمک عملیات بیمه‌گری کارکرد ذاتی شرکت‌های بیمه است و ما هرچه در تحقق آن بهتر باشیم قطعا می‌توانیم نقش پررنگ‌تری را در پیاده‌سازی عملی شعار سال ایفا کنیم.

بیمه کوثر با همت مدیران و کارکنان متخصص، دلسوز و متعهد خود در این سال‌ها با بهره‌مندی از دانش و فناوری‌های نوین در مراحل مختلف عملیات بیمه‌گری سعی در ارائه خدمات با کیفیت در کمترین زمان بوده است و بی‌تردید این روند را در سال جدید نیز با جدیت بیشتری پی خواهد گرفت. اصل حمایت از نمایندگان و توانمندسازی آنان برای توسعه فروش نیز یک سیاست قطعی در شرکت بیمه کوثر است و تاکید می‌کنم که تمام دستاورهای شرکت با مشارکت ارکان مختلف ذی‌نفعان و به‌صورت تیمی حاصل شده است.

با آرزوی سالی پر از ارزاق مادی و معنوی و لحظاتی مملو از آرامش و آسایش برای شما عزیزان، امیدوارم به برکت ماه مبارک رمضان در طلیعه سال جدید، با انجام درست رسالت حساس و سنگینمان در سنگر بیمه فراتر از حرف، بتوانیم به تولید ملی، اشتغال جوانان وطن و کاهش مشکلات معیشتی کشور کمک کنیم و با شعار خیر کثیر در پایان سال نیز همچون همیشه با تمام وجود به عملکرد مجموعه خود، مباهات کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه