English

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد؛

تخفیف تولید کننده برای مصرف کننده است نه خرده فروش

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در قیمت تولیدکننده تخفیف بیش از سه درصد معنی ندارد در حالی که روش های قبلی 50 درصد قیمت مصرف کننده ها را گران می کرد 30 درصد تخفیف می داند و شبکه توزیع 10 درصد سود می برند اما تولیدکننده به مردم تخفیف می دهند نه یک شبکه توزیع خاص.

تخفیف تولید کننده برای مصرف کننده است نه خرده فروش

به گزارش خبرگزاری موج، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه تولید بیشتر نیازمند توجه حقوق مصرف کننده است، گفت: به طور قطع با توسعه شبکه اجتماعی می توان بیشتر به حقوق مصرف کننده ها واقف شد.

تابش با بیان اینکه جامعه هوشمند به افرادی احترام به آنها احترام می گذارد احترام قائل خواهد شد، تصریح کرد: ما به عنوان مصرف کننده با ابهامی در بخش تولید مراجهه بودیم به این معنی که عده ای تولید می کردند و عده ای دیگر سود می برند.

رئیس سازمان حمایت افزود: امروز به دنبال تبدیل کردن حقوق مصرف کننده به عنوان یک برنده هستیم البته باید توجه داشت که حقوق مصرف کننده بعد از چهل سال برند شده بود.

او با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات در حوزه خرده فروشی زیرساخت سوپرمارکت ها و...است که درج قیمت انجام نمی دهند یا صندوق پز ندارند، تصریح کرد: در شرایط کنونی برای عبور از بحران کنونی به استناد مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی همه تولیدکننده ها موظف هستند در سامانه 124 قیمت درج شود و در زیرساختی در دست اجراست که قبمت در سایر اپلیکیشن ها هم در دسترس شود و از این طریق به تولیدکننده و مصرف کننده کمک شود.

او افزود: اگر همزمان قیمت تولید و مصرف قید شود مردم با قیمت تولیدکننده آشنا نمی شدند و از طرف دیگر عده ای از تولیدکننده ها ممکن بود با مهندسی معکوس به قیمت تولیدکننده می رسیدند.

او با بیان اینکه قیمت تولیدکننده مبنای مالیات است، گفت: در قیمت تولیدکننده تخفیف بیش از سه درصد معنی ندارد در حالی که روش های قبلی 50 درصد قیمت مصرف کننده ها را گران می کرد 30 درصد تخفیف می داند و شبکه توزیع 10 درصد سود می برند اما  تولیدکننده به مردم تخفیف می دهند نه یک شبکه توزیع خاص.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه