English

جوابیه سامانه بازرگام به خبر خبرگزاری موج درباره تقلب در برنج

روابط عمومی سامانه بازرگام با ارسال متنی به خبرگزاری موج اعلام کرد؛ پیرو انتشار گزارشی با عنوان« تقلب در بازرگام؟/ فروش برنج هندی به اسم برنج پاکستانی»توضیحاتی به شرح زیر ارسال می‌گردد.

جوابیه سامانه بازرگام به خبر خبرگزاری موج درباره تقلب در برنج

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، روابط عمومی سامانه بازرگام با ارسال متنی به خبرگزاری موج اعلام کرد؛ پیرو انتشار گزارشی با عنوان« تقلب در بازرگام؟/ فروش برنج هندی به اسم برنج پاکستانی»توضیحاتی به شرح زیر ارسال می‌گردد.

1- سامانه بازرگام به عنوان پلتفرم هوشمند توزیع کننده کالاهای اساسی و اقلام تنظیم بازار می باشد و محصولات تنظیم بازاری را انبارهای شرکت پشتیبانی و بازرگانی دولتی ایران تهیه می کند که در ادامه توضیحات ذیل به اطلاع هموطنان عزیز می رساند؛

2- بر اساس اعلام رسمی شرکت بازرگانی دولتی ایران مورخ 2 اسفند 1400، انواع برنج وارداتی 1121 دانه بلند که از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران در بازار توزیع می شود محصول دو کشور هندوستان و پاکستان است.

این شرکت ادامه داده است که اخیرا برخی افراد از روی ناآگاهی، این نوع برنج را مختص کشور هندوستان دانسته و سبب شبهه در جامعه شده اند که تاکید می شود واریته این نوع برنج در هر دو کشور یاد شده کشت می شود و با دو نام برنج 1121 هندی و پاکستانی به بازار جهانی عرضه می‌شود.

در نتیجه و بر اساس اعلام شرکت بازرگانی ایران، برنج مذکور که در اختیار بازرگام قرار گرفته بوده، برنج پاکستانی می باشد.

3- به نظر می رسد در شرایط کنونی که بازرگام در کنار دولت و در خدمت مردم با تمام توان و به صورت رایگان، اقلام تنظیم بازار را در اختیار مصرف کنندگان واقعی قرار می دهد، انتشار اینگونه اخبار جز برای دلالان و اخلالگران بازار برای گروه دیگری فایده نداشته و از رسانه ها انتظار می رود با بررسی بیشتر صحت اخبار، جلوی سو استفاده های احتمالی از موارد اینچنینی را بگیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه