English

در پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان شد؛

دهه فجر، درخشش جلوه‌های ایمان بر قله پیروزی

مدیرعامل بانک صادرات ایران به صدور پیامی به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، سالگرد این حماسه تاریخی را به پیشگاه مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و نیز همه همکاران خدوم در بانک صادرات ایران و مجموعه نظام بانکی تبریک گفت.

دهه فجر، درخشش جلوه‌های ایمان بر قله پیروزی

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرعامل بانک صادرات ایران به صدور پیامی به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، سالگرد این حماسه تاریخی را به پیشگاه مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و نیز همه همکاران خدوم در بانک صادرات ایران و مجموعه نظام بانکی تبریک گفت.

در بخشی از پیام مدیرعامل بانک صادرات ایران آمده است: 

«دهه فجر، طلیعه انقلاب اسلامی، مقطع رهایی ملت و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است. این دهه مبارک فصل جدیدی از تاریخ را پیش چشم مظلومان جهان گشود که تا قرن‌ها الهام‌بخش آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان خواهد بود.

ماه بهمن که چون نگینی بر انگشتر تقویم می‌درخشد یادآور تجلی اراده مردمی است که رویای تاریخی استقلال و آزادی را در آینه جمهوری اسلامی تجلی بخشیدند و سیمرغ‌وار جلوه‌های ایمان را بر بلندای قاف پیروزی جشن گرفتند. 

عزت امروز این آب و خاک مدیون خون شهیدانی است که جان بر سر میثاق خود با امام عاشقان گذاشتند و از پروردگار خود روزی جاویدان یافتند. میراث گرانبهایی که امروز چون خورشیدی درخشان به دست ما رسیده است نه تنها ثمرۀ خون شهیدان والامقام دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی و هشت سال دفاع مقدس بلکه حاصل خون هزاران شهیدی است که در طول تاریخ این سرزمین پروانه‌وار جان شیرین خویش را برای پاسبانی از شمع حق‌طلبی و عدالت‌خواهی فدا کردند.

همزمان با چهل و سومین سالگرد این حماسه تاریخی به همراه همه همکاران در بانک صادرات ایران که به تقدیم بیشترین شهید و ایثارگر در نظام بانکی مفتخر است، با بنیانگذار فرزانه انقلاب و رهبری عزیز پیمان می‌بندیم تا همواره مردم را ولی‌نعمت خود و صاحب اصلی این انقلاب بدانیم و مجاهدانه برای بهبود وضعیت معیشت مردم، دستیابی به سطوح بالاتری از عدالت اجتماعی و حفظ کرامت انسانی تمام توان خویش را به کار بگیریم و لحظه‌ای از خدمت به مردم صبور و آرمان‌خواه ایران اسلامی غفلت نورزیم.

اینجانب سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را پیشگاه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و ملت شریف ایران به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، همه همکاران خدوم در بانک صادرات ایران و مجموعه نظام بانکی تبریک عرض می‌کنم و عزت و سربلندی مردم عزیزمان را بیش از پیش در تمامی عرصه‌های داخلی و بین‌المللی از خداوند متعال خواستارم.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه