English

شاخص ترس و طمع رمزارز‌ها شنبه ۳۰ بهمن۱۴۰۰

شاخص ترس و طمع بازار ارز دیجیتال یا بیت کوین به بررسی و تحلیل مجموعه‌ای از روندها و اندیکاتورهای مختلف بازار می‌پردازد تا احساسات حاکم بر بازار را مبنی بر حریص بودن معامله گران و یا ترس آن‌ها را مشخص کند.

شاخص ترس و طمع رمزارز‌ها شنبه ۳۰ بهمن۱۴۰۰

به گزارش خبرگزاری موج، در اصل، CNNMoney شاخص ترس و طمع را جهت تجزیه و تحلیل احساسات حاکم بر بازار بورس و سهام ایجاد کرد. از آن زمان به بعد سایت Alternative.me نسخه شخصی سازی شده خود را متناسب با بازار رمز ارزها ساخت. شاخص ترس و طمع بازار ارز دیجیتال یا بیت کوین به بررسی و تحلیل مجموعه‌ای از روندها و اندیکاتورهای مختلف بازار می‌پردازد تا احساسات حاکم بر بازار را مبنی بر حریص بودن معامله گران و یا ترس آن‌ها را مشخص کند. عدد صفر در این شاخص نشان دهنده ترس مطلق در بازار و عدد 100 نشان دهنده طمع شدید است. عدد 50 نیز نشان می‌دهد که بازار تا حدودی خنثی است.

یک بازار غوطه‌ور شده در ترس مطلق می‌تواند نشان‌دهنده ارزان بودن ارزهای دیجیتال (نسبت به ارزش واقعی آن‌ها) باشد. ترس شدید در بازار رمز ارزها می‌تواند منجر به اشباع فروش و وحشت بیش از حد شود. لزوماً ترس حاکم بر بازار به معنای ورود به روند نزولی طولانی مدت در بازار نیست. در عوض، می‌توانید از این شاخص به عنوان یک مرجع کوتاه مدت یا میان مدت برای تشخیص احساسات کلی بازار استفاده کنید.

شاخص ترس و طمع رمزارز‌ها/ شنبه ۳۰ بهمن

25 - ترس شدید 

روز گذشته: 30 - ترس 

هفته گذشته: 44 - ترس 

 ماه گذشته: 24 - ترس شدید

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه