English

اهتمام شعب بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن

اهتمام شعب بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامنمدیر عامل بانک توسعه تعاون در بازدید چند شعبه تهران، در خصوص پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن با همکاران به گفتگو نشست.

اهتمام شعب بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن

به گزارش خبرگزاری موج، حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون در بازدید از چهار شعبه تهران اظهار داشت: با توجه به پیشرفت‌های بانکداری در زمینه انتقال وجه، پرداخت و تراکنش‌ها این هدفگذاری وجود داشته است که فرآیند پرداخت تسهیلات خرد نیز با سهولت و سرعت بهتر در شبکه بانکی انجام شود.

مهدیان گفت: برنامه‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی برای اجرایی نمودن تسهیلات خرد بدون ضامن گامی برای گسترش خدمات الکترونیک در فرآیندهای اعتباری بانک و اخذ تضامین است و شبکه بانکی نیز برای تسهیل خدمات همواره پیشگام بوده است و انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی نیز در فرآیند مکاتبات،صدور معرفی‌نامه‌ها و گواهی‌نامه هاو پاسخگویی نامه‌ها به شعب نهایت همکاری را داشته باشند.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون هدف از این بازدیدها و نشست‌ها را بررسی فرآیندهای تسهیلات خرد در شعب اعلام نمود و گفت: تلاش شده است تا با مهندسی مجدد فرآیندها و تعبیه کاربرگ‌ها، خدمات اعطای تسهیلات خرد در شعب ،سطح رضایت مشتریان را ارتقا دهد و روسای شعب و ارکان اعتباری بانک نیز با اطلاع از نیازها و انتظارات مشتریان و عموم مردم نهایت مساعدت و راهنمایی را برای ارائه بهتر خدمات اعتباری و بانکی به مراجعین در نظر دارند.

وی افزود: اطلاع رسانی پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن از طریق مراجع اطلاع‌رسانی بانک از جمله سایت رسمی و شبکه‌های اجتماعی و در فضای فیزیکی شعب به نحو مناسبی در حال انجام است و مجموعه بانک گام به گام و مرحله به مرحله مطابق ابلاغیه‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی، عمل می‌کند و امید است بانک در این برنامه ملی نیز همانند طرح‌های ملی و تسهیلات اشتغال و تولید در شبکه بانکی نقش برجسته‌ای داشته باشد.

مهدیان خاطر نشان کرد: تعدادی از بانک‌ها به طور سنتی و مطابق همکاری‌های ایجاد شده با دستگاه‌های اجرایی، عامل پرداخت حقوق پرسنل سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی هستند و از این لحاظ مزیت بیشتری برای پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن دارند و طبیعتا پرسنل سازمان‌ها نیز ارتباط بیشتری با بانک عامل پرداخت حقوق دارند، که امید است با توجه بیشتر دستگاه‌های اجرایی به بانک توسعه تعاون که در چند سال اخیر در پرداخت تسهیلات موضوع بند الف تبصره 18 قانون بودجه، اشتغال پایدار روستایی، اشتغال فراگیر، رفع موانع تولید و معرفی شدگان نهادهای حمایتی سرآمد بوده است در پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن نیز در میان بانک‌های پیشرو باشد.

وی افزود: در دیدار با همکاران شعب همواره بر تسهیل و تسریع اعطای تسهیلات خرد تاکید نموده‌ام و تسهیلات خرد نقش بسزایی در گره‌گشایی نیاز متقاضیان دارد.

در این بازدیدها که با حضور سعید معادی معاون مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی، محمد مهدی احمدی معاون مدیرعامل در امور حقوقی و نظارت و محمد شیخ حسینی مدیر شعب استان تهران همراه بود، روسا و همکاران شعب انقلاب اسلامی، سپهبد قرنی، ولیعصر و توانیر تهران توضیحاتی در خصوص فرآیندهای تسهیلات، عملکرد اعتباری شعبه و مدیریت پرونده‌های اعتباری ارائه دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه