English

مدیرعامل ساتا بیان کرد:

شبکه فروش مهم‌ترین بخش هر کسب‌وکار

در هر کسب‌وکار، اصلی‌ترین نفراتی که تلاش همه مجموعه را به سرانجام می‌رسانند فعالان شبکه فروش هستند.

شبکه فروش مهم‌ترین بخش هر کسب‌وکار

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، امیر سرتیپ دوم پزشک فرشاد نجفی‌پور که در پنجمین همایش تجلیل از نمایندگان برتر شرکت بیمه کوثر سخن می‌گفت ضمن تبریک به مناسبت آغاز ایام پیروزی انقلاب اسلامی و مرور خاطرات آن روزها گفت: در فضای اقتصاد امروز شبکه فروش که حلقه ارتباطی هر کسب‌و‌کاری با مخاطب و مشتری است اهمیت ویژه‌ای دارد. در بازاری که پر است از محصولات و خدمات مشابه، فروشندگان و بازاریابان باید با شناخت مناسب از مشتری و نیازش و نیز همراهی و همدلی با او، ضمن فروش محصول یا خدمت خود رضایت او را نیز جلب کنند.

مدیرعامل ساتا توجه ویژه به واحد فروش را یک اصل مشترک در بین همه شرکت‌های موفق دنیا دانست و تصریح کرد: شرکت بیمه کوثر نیز همسو با همین اصل، همواره پشتیبانی از شبکه فروش و حل مشکلات آنان و کمک به بهبود مهارت‌های‌شان را در دستور کار قرار داده است و من خوشحالم که امروز در مراسم تجلیل از نمایندگان برتر بیمه کوثر هستم.

وی با تاکید بر اینکه شرکت‌های بیمه در برابر سرمایه‌های بیمه‌گذاران مسئولند، گفت: نمایندگان، کارکنان، مدیران و همه فعالان بیمه کوثر نیز باید بدانند علاوه بر احترام به اعتماد مشتریان خود، وظیفه دارند حفاظت و صیانت از دارایی مردم عزیزی که از ابتدای پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی و تحریم‌های ظالمانه دست از آیین و سرزمین خود بر نداشتند و با همه سختی‌ها ساختند و جانفشانی کردند را یک هدف همیشگی قرار دهند. جای تقدیر است که من این انگیزه را در خانواده ارزشی و متعهد بیمه کوثر به خوبی می‌بینم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی