English

فوتسال بیمه کوثر مقام سوم را از آن خود کرد

در نخستین دوره جشنواره ورزشی صنعت بیمه که بهمن 1400 در مجتمع ورزشی آلستوم تهران برگزار می‌ شود، شرکت بیمه کوثر در رشته فوتسال به مقام سوم رسید.

فوتسال بیمه کوثر مقام سوم را از آن خود کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی و مدیر اداری و پشتیبانی بیمه کوثر، مسابقات فوتسال این جشنواره ورزشی با حضور 28 تیم از صنعت بیمه به میزبانی شرکت بیمه تعاون برگزار شد.

ابوالفضل شهابی‌وش با اشاره به مقام سومی تیم فوتسال بیمه کوثر در دوره گذشته این مسابقات گفت: امسال ما با تیم‌های بیمه دی و بیمه ما هم‌گروه بودیم که با یک شکست غیرمنتظره در دیدار نخست و کسب یک پیروزی به مرحله بعدی صعود کردیم. در مراحل یک‌شانزده و یک‌هشتم نیز، مطابق انتظار با غلبه بر تیم‌های پژوهشکده بیمه و بیمه میهن توانستیم بار دیگر به جمع چهار تیم برتر رقابت‌های فوتسال صنعت بیمه بپیوندیم. در نهایت در دیدار رده‌بندی با کسب پیروزی در یک بازی برابر تیم بیمه دی که در دور مقدماتی ما را شکست داده بود توانستیم به جایگاه سوم دست یابیم.

وی ضمن قدردانی از تلاش تک‌تک اعضای تیم فوتسال و تبریک این دستاورد ارزشمند به همه کارکنان شرکت خاطرنشان کرد: ما از معدود شرکت‌های بیمه‌ای هستیم که با توجه به اهمیت ورزش در شادابی و سلامتی کارکنان، یک اداره مجزا با نام تربیت بدنی در ساختار اداری خود ایجاد کرده‌ایم. این اداره در دو سال اخیر همواره، در هر دو زمینه ورزش عمومی و قهرمانی برنامه داشته است که خوشبختانه با استقبال خوب همکاران نیز مواجه شده است و حتی توانسته‌ایم در سطح بین‌المللی نیز به توفیقات خوبی دست یابیم. امیدوارم با تداوم این روند روبه‌رشد، در آینده شاهد اخبار بیشتری از پیروزی‌های کارکنان جوان و باانگیزه بیمه کوثر در عرصه‌های ملی و جهانی باشیم.

گفتنی است نخستین جشنواره ورزشی صنعت بیمه، بهمن 1400، در 6 رشته فوتسال، دارت، فوتبال دستی، پینگ‌پنگ، کوهنوردی و دومیدانی برگزار خواهد شد که شرکت بیمه کوثر میزبانی رقابت‌های دارت را بر عهده خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه