English

کارشناس بازار مالی در گفتگو با خبرگزاری موج؛

اهمیت کف ۳۵ هزار دلار مهم حفظ روند بیت کوین

سهراب ترابی گفت: قبلا تارگت ۳۵ هزار تومان برای اصلاح بیت کوین تایید شده بود، در حال حاضر از نظر تایم فریم روزانه در این محدوده نوسان می کند و اگر این محدوده را رو به پایین بشکند سطح حمایتی بعدی ۳۳ هزار دلار و بعد از آن ۲۹ هزار دلار خواهد بود.

اهمیت کف ۳۵ هزار دلار مهم حفظ روند بیت کوین

کارشناس بازار مالی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج با اشاره به روند اخیر بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال گفت: ساختار امواج اصلاحی در بازار ارز دیجیتال و سهام سه موجی است، هر کدام از این ساختار امواج اصلاحی هم دارای ساختار داخلی ۵ موجی هستند و در شرایط کنونی می توان گفت یک ریز موج از موج C در بیت کوین اتفاق افتاده است.

بیت کوین

سهراب ترابی با بیان اینکه قبلا تارگت ۳۵ هزار تومان برای اصلاح بیت کوین تایید شده بود، افزود: در حال حاضر از نظر تایم فریم روزانه در این محدوده نوسان می کند و اگر این محدوده را رو به پایین بشکند سطح حمایتی بعدی ۳۳ هزار دلار و بعد از آن ۲۹ هزار دلار خواهد بود و اگر اصلاح بیت کوین به این سطح برسد که محدوده فیبوناچی و استاتیکی مهمی دارد و باید از همین قیمت برگردد و اگر قرار باشد این محدوده را رو به پایین بشکند باید عرضه بالایی هم داشته باشد تا به ۲۴ هزار دلار برسد و در نهایت کف بعدی ۱۹ هزار دلار فعال خواهد شد.

کارشناس بازار مالی با تاکید بر اینکه در حال حاضر سهم بالایی از بیت کوین ها در روسیه وجود دارد اظهار کرد: دولت این کشور اعلام کرده که استخراج و مبادله ارزهای دیجیتال در این کشور را ممنوع کرده است. از طرف دیگر باید توجه داشت که همین مساله افت اخیر بیت کوین تحت تاثیر مسائل و مقررات کشورهاست.

ترابی با اشاره به اهمیت قانون گذاری در معاملات آینده بیت کوین گفت: تا زمانی که این مقررات تعیین تکلیف نشود بازار در زمینه قیمت گذاری به ثبات نمی رسد.

کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر اینکه اگر بیت کوین بخواهد در همین محدوده ۳۵ هزار دلار برگردد، می تواند محدوده نخست تا ۴۶ هزار دلار رشد کند اظهار کرد: رشد از کف کنونی اهداف ۴۸ تا ۵۲ هزار دلار را فعال خواهد کرد و اگر قرار باشد از محدوده ۲۹ روند صعودی بیت کوین آغاز شود، محدوده ۴۵ هزار واحد و ۴۹ هزار واحد هم فعال خواهد شد.

ترابی درباره تریدرهای موفق در بازار ارز دیجیتال تصریح کرد: در حال حاضر تریدرها نباید جلوتر از بازار حرکت کنند و باید دید که رفتار بازار در محدوده حمایتی چطور است و بعد از اینکه سیگنال مثبت دیده شد باید هدف های حمایتی و مقاومتی را ترسیم کرده و بعد از آن مدیریت سرمایه را برنامه ریزی کنند تا از این طریق بتوانند در بازار سود کنند.

او افزود: در حال حاضر بسیاری از تحلیل گران در شبکه اجتماعی قبل از اینکه وضعیت نماد در کف ها یا مقاومت ها مشخص شود، توصیه خرید یا فروش می کنند، به همین دلیل سیگنال های بدی به سرمایه گذاران می دهند و این کاملا اشتباه است. محدوده قیمت رند برای معاملات بیشتر حمایت روانی است، وقتی نمادی به قیمتی رند مانند ۴۰، ۵۰ و... می رسد از نظر روانی حمایت می شود، اما این به معنای بازگشت به روند صعودی نیست، از این رو بیت کوین وقتی روی ۵۲۷۰۰ دلار تثبیت شود بعد تا سطح ۵۸۰۰۰ دلار حرکت می کند و بعد از آن هدف بعدی ۷۷ هزار و در نهایت ۹۱ هزار را نشانه خواهد گرفت، اما اگر در محدوده ۵۲۰۰۰ دلار نوسان بدهد این به معنای درجا زدن یا ادامه اصلاح است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی