English

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد؛

تسهیل در استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در معادن

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست با استاندار خراسان رضوی بر مدیریت واحد در منطقه سنگان به منظور راهبری برنامه ها، تاکید کرد.

تسهیل در استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در معادن

به گزارش خبرگزاری موج، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست با استاندار خراسان رضوی بر مدیریت واحد در منطقه سنگان به منظور راهبری برنامه ها، تاکید  و  اعلام کرد: تدوین طرح جامع سنگان از برنامه های راهبردی  در این منطقه معدنی است و حمایت استانداری و مدیران سازمان های مختلف استان، می تواند تحقق اهداف در این محدوده پر پتانسیل را سرعت بخشد.
وجیه الله جعفری  با تاکید بر توسعه زیرساخت در سنگان، گفت: تامین آب و برق پایدار در سنگان مورد توجه است و اعتقاد داریم به فراخور تکمیل و توسعه پروژه ها، زیرساخت ها نیز باید توسعه یابد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به بسترسازی و تسهیل در استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در سنگان، گفت: حمایت های منطقه ای موجب خواهد شد تا بیش از پیش از ظرفیت های بخش خصوصی استفاده کنیم و ما به عنوان دولت نقش نظارتی خود را ایفا کنیم.
در ادامه استاندار خراسان رضوی ضمن قدردانی و حمایت از اقدامات توسعه ای ایمیدرو در منطقه سنگان، گفت: به مدیریت واحد در سنگان اعتقاد داریم.
یعقوبعلی نظری افزود: فاصله گرفتن از تصدی گری دولت در امور صنایع مختلف به نفع کشور است و باید از پتانسیل بخش خصوصی بیشتر بهره برد.
وی با بیان اینکه دولت باید زمینه ساز توسعه و ناظر امور در بخش تولید باشد، اظهار داشت: تامین زیرساخت ها در سنگان به ویژه در حوزه برق و آب باید گسترش یابد و استانداری حمایت لازم را در همه ابعاد خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی