English

ضرورت تأسیس منطقه آزاد تجاری برای مقابله با مشکل بیکاری در مازندران

علی نجفی مشکلات بیکاری جوانان و محرومیت مازندران را قابل توجه خواند و گفت: توسعه صادرات و ایجاد اشتغال از طریق تأسیس منطقه آزاد تجاری در مقابله با این مشکلات مؤثر می باشد.

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به اینکه نمایندگان مازندران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، درباره ایجاد این منطقه، متفق‌القول هستند، بنابراین توجه دولت و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی کشور به این مهم امری ضروری است.

نجفی مشکلات بیکاری جوانان و محرومیت مازندران را قابل توجه خواند و توسعه صادرات و ایجاد اشتغال از طریق تأسیس منطقه آزاد تجاری در مقابله با این مشکلات را مؤثر برشمرد.

وی به سوابق مازندران به‌ویژه بابل در تجارت منطقه‌ای اشاره کرد و یادآور شد: اینکه بابل زمانی به شهر بار فروش معروف بوده است، مؤید آن بوده که مازندران در صورت ایجاد بسترها، شرایط و رفع موانع رشد و توسعه، می‌تواند در مسیر شکوفایی بیش از پیش قرار بگیرد.

نجفی به سفر معاون اول رئیس جمهور به استان مازندران اشاره کرد، بیان داشت: در لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری، صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی اخیراً از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه شد.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران با اشاره به زمینه‌ها و ظرفیت‌های استان از جمله دریا و مجاورت با کشورهای روسیه و آسیای مرکزی و همچنین نزدیکی به تهران، ایجاد منطقه آزاد تجاری را در زمینه بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها و تأمین اشتغال و رونق تجارت به‌ویژه با حوزه همسایگان شمالی حائز اهمیت برشمرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه