English

ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن فردا به پایان می رسد

ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن از متقاضیان واجد شرایط که از ابتدای مهر ماه در ۴۶۰ شهر آغاز شده بود، فردا ۱۵ دی در ساعت ۲۴ به اتمام می‌رسد.

ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن فردا به پایان می رسد

به گزارش خبرگزاری موج، متقاضیان مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن تا ساعت ۲۴ فردا چهارشنبه ۱۵ دی فرصت دارند تا در سامانه ثمن ثبت‌نام کنند.

تا ساعت ۲۴ فردا شب امکان ثبت‌نام در ۷۲۶ شهر وجود دارد و ثبت نام در ۶۷۴ شهری که هنوز بازگشایی نشده در دستور کار قرار دارد. همچنین تا فردا امکان ثبت‌نام بانوان مجرد بالای ۳۵ سال، معلولان، بیماران خاص و نخبگان علمی و آقایان مجرد بالای ۴۵ سال در سامانه میسر است.

گفتنی است؛ تا روز گذشته بیش از ۲ میلیون و ۳۸۷ هزار نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ‌به نشانی saman.mrud.ir  ثبت‌نام کردند.

وزارت راه و شهرسازی اطلاع داده است به محض تامین نیازهای تجهیز و توسعه سامانه ثمن، امکان نام‌نویسی در شهرهای باقی‌مانده وجود دارد.

به گفته محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی مهلت برای ثبت نام در این شهر‌ها دیگر تمدید نمی‌شود و متقاضیان تنها تا فردا مهلت دارند در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کنند.

پیش از این محمود زاده گفته بود شهر‌هایی که به مرور به طرح نهضت ملی مسکن اضافه شده‌اند به مدت ۲ ماه مهلت دارند که در سامانه ثبت نام کنند. برای سایر شهر‌هایی که به مرور به سامانه اضافه شدند ۲ ماه مهلت ثبت‌نام داده شده و ممکن است برخی از شهر‌ها ۴۰ روز فرصت ثبت نام داشته باشند و ممکن است برای برخی شهرها ۲۰ روز باشد که این زمان برای هر شهری متفاوت است و در سامانه اعلام شده است.

طرح نهضت ملی مسکن با هدف ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی برای متقاضیان برنامه ریزی شده که تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۳۹۵ هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی