English

عضو هیات مدیره بانک اعلام کرد:

اعطای تسهیلات بدون وقفه ادامه دارد

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت:روند اعطای تسهیلات با روال عادی در حال انجام است و متقاضیان برای ارائه درخواست تسهیلات به شعب بانک مراجعه کرده و خدمات دریافت می‌کنند.

اعطای تسهیلات بدون وقفه ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،سید فرید موسوی با بیان این مطلب تاکید کرد:تنها در سه روز اول آذر ماه سال جاری به دلیل به روز رسانی سامانه های اعتباری،روند اعطای تسهیلات  با مشکلاتی مواجه شد و از آن پس هیچ گونه وقفه ای در اعطای تسهیلات وجود نداشته است.

وی افزود:پرداخت تسهیلات خرد و تسهیلات مرتبط با بخش تولید در اولویت بانک ملی ایران قرار دارد و شعب بانک موظف هستند با رعایت مدیریت منابع و مصارف، درخواست های متقاضیان را بررسی و در چارچوب قوانین، نیاز تسهیلاتی مشتریان را برآورده کنند.

موسوی تاکید کرد:به همه شعب اعلام شده است که بر اساس تفاهمنامه بانک ملی ایران با برخی دستگاه‌ها علی الخصوص دستگاه‌های حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) ،اعطای تسهیلات به متقاضیانی که از سوی این  نهادها معرفی می شوند که عمدتا هم تسهیلات خرد می‌باشند، و همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در اولویت قرار گیرند.

وی ادامه داد:همه بانکها و من جمله بانک ملی ایران موظف هستند در اعطای تسهیلات مدیریت منابع و مصارف را نیز اعمال نمایند که این مهم مورد تاکید بانک مرکزی و‌همه دستگاه‌های نظارتی و البته علم افتصاد می‌باشد و طبیعی است که بودجه بانک برای تخصیص اعتبارات  نامحدود نیست و نمی توان به همه تقاضاها پاسخ داد و شرمنده برخی متقاضیان می‌شویم. از همین رو مجبور به اولویت‌بندی بوده و بانک تصمیم گرفته است تا در اعطای تسهیلات،تقاضای بخش تولید و متقاضیان تسهیلات خرد را در اولویت قرار دهد. 

موسوی با اشاره به جذب منابع جدید توسط بانک ملی ایران گفت:طبیعی است که با جذب منابع جدید،روند اعطای تسهیلات نیز شتاب بیشتری می گیرد.

این عضو هیات مدیره بانک در پایان اظهار کرد:در مورد وقفه ای که در روزهای ابتدایی آذر ماه به وجود آمد  به همه ادارت امور شعب سراسر کشور اطلاع رسانی شد. در این میان اگر مشتریان عزیزمان که معتقدیم والاترین سرمایه بانک هستند، در اعطای تسهیلات با چالش خاصی مواجه شده اند، می توانند با اعلام مراتب به اداره کل روابط عمومی بانک یا اداره کل بازرسی،نسبت به احقاق مطالبه خود اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی