English

پیشبینی پولکادات از آشفتگی Web۳ با راه‌اندازی پاراچین‌های متعد

پلتفرم بلاکچین منبع آزاد پولکادات (DOT) راه‌اندازی اولین پاراچین‌های خود را به هدف ارتقای قابلیت همکاری میان لاکچین‌های مختلف اعلام کرده است. پاراچین‌های انتخاب شده در اکوسیستم پولکادات (DOT) این امکان را می‌یابند که تا 96 هفته بر روی Relay Chain پولکادات در دسترس قرار بگیرند.

 پیشبینی پولکادات از آشفتگی Web3 با راه‌اندازی پاراچین‌های متعد

به گزارش خبرگزاری موج، پلتفرم بلاکچین منبع آزاد  پولکادات (DOT) راه‌اندازی اولین پاراچین‌های خود را به هدف ارتقای قابلیت همکاری میان لاکچین‌های مختلف اعلام کرده است. پاراچین‌های انتخاب شده در اکوسیستم پولکادات (DOT) این امکان را می‌یابند که تا 96 هفته بر روی Relay Chain پولکادات در دسترس قرار بگیرند. 

تیم پولکادات اعلام کرده وب ۳ در صورتی بی‌عیب و نقص کار می‌کند که برحسب پیش‌بینی آن‌ها، در آینده شامل انواع بلاک‌چین‌هایی باشد که به‌طور هم‌زمان با هم کار کنند.

درواقع درست مانند وب۲ که به‌صورت هم‌زمان نیازهای مختلفی را برطرف می‌کند، بلاک‌چین‌ها هم باید بتوانند خدمات مختلفی را ارائه کنند و اینجاست که پاراچین‌ها (چین‌های موازی) به کار خواهند آمد و مشکل را رفع خواهند کرد. این تیم بر این باور است که در غیر این صورت وب۳ با اختلال همراه خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه