English

ایران زمین بازیگری فعال در حوزه فناوری‌های مالی

به وجود آمدن تغییرات سریع در فناوری‌های روز دنیا خصوصا در بخش مالی و مسائل اجتماعی جامعه باعث شده امروزه ایجاد مرکز نوآوری ایران زمین با ایده جذب خلاقیت‌ها و نوآوری‌های ایجاد شود.

ایران زمین بازیگری فعال در حوزه فناوری‌های مالی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، در صنعت بانکداری تعامل با مشتریان ضروری است، ارتباطات دیجیتال در حال تبدیل شدن به یک کانال ارتباطی قوی بین مؤسسه های مالی و مشتریان است و رسانه های دیجیتال ابزار ارزشمندی بین مشتریان بالقوه برای اتصال به بانک به شمار می روند.

بانک ایران زمین با توجه به ضرورت و اهمیت توجه به بانکداری دیجیتال و با تمرکز بر نیازهای مشتری و داده‌محور بودن آن اقدامات خود را از سال ها پیش  در حوزه بانکداری دیجیتال آغاز کرده است و در این راستا موفقیت های بیشماری را به دست آورده است و امروز نیز به عنوان نمونه ای از بانک موفق در صنعت بانکداری شناخته می شود و عملکرد یک دهه گذشته بانک ایران زمین نشان می دهد که این بانک توانسته به سرعت ضمن تقویت دارایی های خود، محصولات جذاب نوآورانه ای را آماده ارائه به بازار کند که این موارد بر جذابیت های بانک ایران زمین افزوده است. امروزه مراکز نوآوری برای بانک ها تبدیل به مکان های استراتژیکی شده اند که از بستر این مراکز قادر خواهند بود با جذب ایده های نوین، سهم خود را از بازار رقابتی آینده بانکداری دیجیتال توسعه بخشند.

به وجود آمدن تغییرات سریع در فناوری‌های روز دنیا خصوصا در بخش مالی از یکسو و مسائل اجتماعی جامعه امروز از سوی دیگر باعث شده  امروزه ایجاد مراکز نوآوری را به یک نیاز تبدیل کند، مراکز نوآوری  با ایده جذب خلاقیت‌ها و نوآوری‌های افراد ایجادشده‌اند و به دنبال عرضه یک محصول مبتنی بر دانش و پژوهش به بازار هستند، می توانند آینده بانکداری را برای نظام بانکی در کشور متحول کنند. مرکز نوآوری ایران زمین می تواند دستاوردهای خود را با هدف توسعه بانکداری دیجیتال و همچنین گسترش حوزه های فعالیتی، در اختیار بانک ایران زمین قرار دهد و افق های جدیدی را برای بانک به ارمغان بیاورد. از دستاوردهای این هم افزایی می توان به گسترش فعالیت در حوزه های داده های رمزنگاری شده در بستر زنجیره بلوکی یا همان بلاکچین، کلان داده ها، توسعه شبکه ها و دستاوردهای واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) در خدمات بانکداری دیجیتال اشاره کرد.

حمایت بانک ایران زمین از  مرکز نوآوری موجب معرفی بازیگری فعال در حوزه فناوری‌های مالی شده که  عرصه را برای حضور بیشتر جوانان و گروه‌های خلاق باز کرده است. مرکز نوآوری ایران زمین قصد دارد طرح‌هایی را که در زمینه فناوری مالی، بلاکچین و رمزارز، گردشگری، سلامت و هوشمندسازی روندها قابل دسته‌بندی هستند، جذب و حمایت کند. حمایت‌های مرکز نوآوری ایران زمین از طرح‌ها شامل ارائه برنامه آموزشی، مشاوروه‌های تخصصی، بازارسازی، تامین امکانات استقرار و تزریق سرمایه اولیه برای پرورش طرح است. گروه‌هایی که برای برنامه شتابدهی این مرکز پذیرش می‌شوند همچنین امکان ارتباط با خانواده بزرگ ایران زمین را دارند که سهم بزرگی از بازار و فرصت‌های اجرایی را برای آنها فراهم می‌سازد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی