English

محورهای مسئولیت اجتماعی ایران زمین

ایران زمین در سال های گذشته نه تنها حمایت از تولید را در راستای مسئولیت اجتماعی اجرا کرده، برای فعالیت در پویش‌های محیط زیستی، حمایت از کودکان بی‌ سرپرست، احداث مدرسه وخانه بهداشت در مناطق محروم و... هم پیش قدم بوده است.

محورهای مسئولیت اجتماعی ایران زمین

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، مسئولیت اجتماعی یک چارچوب و محدوده اخلاقی است که در آن وظایف مختلفی که تمامی آن ها دارای منافع برای جامعه هستند، بر عهده فرد، سازمان و یا نهادی خاص گذاشته می شود. این مفهوم به صورت دقیق تر به معنای انجام وظایف فردی به وسیله تک تک افراد جامعه است که انجام این وظایف باعث می شود تا تعادل مناسبی بین اکوسیستم و اقتصاد جامعه برقرار شود. 

بانک ایران زمین همواره در تلاش است تا بتواند در راستای نقش مسئولیت اجتماعی خود نقش مهمی را در جامعه ایفا کند و تاکنون اقدامات زیادی در این راستا انجام داده است.

اقداماتی که این بانک در قبال کاهش آسیب های اجتماعی، پویش‌های محیط زیستی، حمایت از کودکان بی‌ سرپرست، احداث مدرسه وخانه بهداشت در مناطق محروم در استان خوزستان و حوادث غیرمترقبه از جمله زلزله در اقصی نقاط کشور انجام داده، از اقدامات موثر این بانک در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی است.

همچنین بانک ایران زمین از زمان شیوع بیماری کرونا اقدامات زیادی را در این راستا انجام داد و سعی کرد با برگزاری کمپین‌ های اطلاع‌رسانی ضمن آگاه‌سازی مشتریان، از شیوع این بیماری در شعب خود نیز جلوگیری کند.

در راستای ارائه خدمات درمانی بهتر بیمارستان ها به بیماران مبتلا به ویروس کرونا نیز طرح تهیه و تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز بیمارستان ها در سراسر کشور اجرا کرد.

حمایت از تولیدات داخلی در زمان بحران کرونا از اقدامات دیگر در ایفای نقش مسئولیت اجتماعی از سوی بانک ایران‌ زمین است، این بانک به منظور تسریع در فرآیند تولید واکسن و پیشگیری ابتلا و نجات جان مردم کشور، تجهیزات راه اندازی خط تولید واکسن کرونا را در اختیار مجموعه دارویی برکت قرارداد.

همچنین طرح "انتقال پرداخت اقساط تسهیلات 4 ماهه اول سال 1400 به انتهای دوره تقسط" برای صاحبان مشاغل وکسب وکارهای به شدت آسیب‌دیده از کرونا که موعد بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی آن ها درچهارماهه اول سال۱۴۰۰ بوده و در این بازه زمانی پرداخت نشده باشد نیز در این بانک اجرا شد.

این بانک در پویش «هیچ‌جا خونه‌ی خودِ آدم نمیشه» محتوای آموزشی و اثرگذار در اختیار گروه‌های مردمی قرار داد.

کمک به زلزله زدگان غرب کشور، کمک برای تهیه خرید کانکس برای زلزله میانه، کمک هزینه خرید لوازم برای مدرسه مفید خراسان جنوبی نیز از دیگر از اقدامات موثر این بانک در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه