English

۱۴ جایزه برای بانک مسکن، ره‌آورد شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

بانک مسکن در شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌ عمومی که به همت انجمن متخصصان روابط‌عمومی در دو بخش رقابتی و آموزشی و در دو گروه تهرانی و استانی برگزار شد، موفق به دریافت ۱۴ جایزه این جشنواره شد.

۱۴ جایزه برای بانک مسکن، ره‌آورد شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از بانک مسکن، شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی که با حضور فرشاد مهدی‌پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدشهاب سیدمحسنی رییس انجمن متخصصان روابط عمومی، اعضای هیات مدیره انجمن و جمعی از مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌ها در محل سالن همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره وری نیروی انسانی) برگزار شد، با اهدای جوایز به کارشناسان برتر انتشارات روابط‌عمومی به کار خود پایان داد.

در این جشنواره که مهری حسینی معاون اداره کل روابط عمومی به عنوان نماینده بانک مسکن حضور داشت، جوایز کسب رتبه برتر در 14 رشته شامل: سرمقاله، تیتر، صفحه آرایی، داستانسرایی، موشن گرافیک، تیزر، مستندسازی، پوستر، مولتی مدیا، تحلیل محتوا، ویژه نامه، گزارش، و رپرتاژ آگهی به بانک مسکن اهدا و از سمانه رفتاری کارشناس روابط عمومی بانک مسکن به عنوان کارشناس برتر روابط عمومی تجلیل به عمل آمد.

در این خصوص، مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن با ابراز خرسندی از دریافت جوایز این جشنواره، کسب این موفقیت را مرهون زحمات و تلاش تمامی کارکنان این اداره دانست.

وی همچنین با اشاره به فعالیت های متنوعی که در اداره کل روابط عمومی بانک مسکن در حال انجام است، اذعان داشت ایجاد نوآوری در انجام امور و نیز بهره گیری از روش ها و فناوری های نوین روابط عمومی در راستای تحقق خواست و اهداف مدیران ارشد بانک، همواره سرلوحه برنامه ریزی های این اداره بوده است.

گفتنی است برخی از جوایز دریافت شده بانک مسکن در بخشهای مستندسازی، مربوط به گزارش سالانه سال منتهی به 99/12/30 بانک مسکن؛ در بخش داستان سرایی، مربوط به کلیپ دل اندوخته ای برای همیشه؛ در بخش تیتر، با انتشار اخبار خوب بذر امید بپاشید در هفته نامه شماره 808 بانک ومسکن؛ در بخش صفحه آرایی، مربوط به کتاب گزارش سالانه مالی؛در بخش موشن گرافیک، مربوط به ارائه خدمات مبتنی بر قانون جدید چک در همراه بانک و اینترنت بانک و موشن گرافیک ثبت آنلاین درخواست تسهیلات؛ در بخش ویژه نامه، مربوط به ویژه نامه نوروز 1400 بانک و مسکن و ... است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه