English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

چرا سخواف ۹ ماه قفل صف فروش است؟

نماد سخواف در ۹ ماهه گذشته قفل در صف فروش بوده، بر همین اساس در سه ماهه بیش از ۴۹ درصد و در یک ساله بیش از ۵۳ درصد بازدهی منفی داشته و تاکنون ناظر بازار هم بر تخلفات این نماد چشم بسته و حتی هشدار گره معاملاتی هم نداده است!

چرا سخواف ۹ ماه قفل صف فروش است؟

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، وضعیت بورس همچنان نابسامان است و در این بین عده ای یک نماد را در موج اخبار مثبت و منفی به اوج یا کف می برند و سودهای کلان به جیب می زنند و عده‌ایی از سرمایه داران خرد را هم ورشکست می کنند. برای نمونه نماد سخواف که از بهمن سال گذشته از قیمت ۳۴۰۰ تومان تاکنون که به قیمت ۷۵۷ تومان رسیده، قفل در صف فروش بوده و ناظر بورس هم بر این مساله چشم بسته است که چرا یک نماد باید برای حدود ۹ ماه که روندی نزولی داشته همچنان در صف فروش سنگین باید بماند؟

سخواف

این نماد که در شش ماهه امسال بیشتر از ۶ تومان زیان تولید کرده بر همین اساس در سه ماهه بیش از ۴۹ درصد و در یک ساله بیش از ۵۳ درصد بازدهی منفی داشته است و همچون یک شرکت ورشکسته رفتار کرده است.

در حال حاضر از نظر تکنیکال این نماد حمایت ۷۸۰ تومان را رو به پایین شکسته است و حمایت بعدی آن حدود ۶۵۰ تومان است، حالا باید دید که حقوقی آن در این محدوده از سهم حمایت خواهد کرد یا آن را تا قیمت ۲۹۰ تومان افت خواهد داد!؟

اندیکاتورهای آر اس آی و کامودیتی این نماد هم اکنون در موقعیت اشباع فروش قرار دارد و مک دی هم خروج سرمایه حقیقی را نشان می دهد.

در هفته پیش رو این نماد یا باید از سوی ناظر بورس متوقف شود یا اینکه حقوقی از ایجاد صف فروش و کاهش بیشتر قیمت آن خوداری کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه