English

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در هشتمین کنفرانس بین المللی استیل پرایس عنوان کرد:

تامین پایدار مواد اولیه فولادی ها،صنعت ساختمان را رونق می دهد

هشتمین کنفرانس بین المللی استیل پرایس با عنوان (فولاد،مواد اولیه و چالش های پیش رو با نگاهی ویژه به داینامیک صادرات و بازارهای جدید)، امروز نُهم آبان ماه با حضور وجیه اله جعفری معاون وزیر و رییس هیات عامل ایمیدرو، منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و جمعی از مدیران عامل شرکت های فولادی، معدنی و صاحب نظران این دو بخش در هتل المپیک تهران برگزار شد.‌

تامین پایدار مواد اولیه فولادی ها،صنعت ساختمان را رونق می دهد

به گزارش خبرگزاری موج، هشتمین کنفرانس بین المللی استیل پرایس با عنوان (فولاد،مواد اولیه و چالش های پیش رو با نگاهی ویژه به داینامیک صادرات و بازارهای جدید)، امروز نُهم آبان ماه با حضور وجیه اله جعفری معاون وزیر و رییس هیات عامل ایمیدرو، منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و جمعی از مدیران عامل شرکت های فولادی، معدنی و صاحب نظران این دو بخش در هتل المپیک تهران برگزار شد.‌

منصور یزدی زاده گفت: در بحث تامین مواد اولیه با چالش همراه هستیم و این موضوع می تواند نیاز به واردات را پر رنگ کند.

فولادی شدن معدنی ها،کوره بلندی ها را با مشکل تامین سنگ آهن مواجه کرده است

وی با اشاره به قیمت حامل های انرژی افزود: ذوب آهن اصفهان و شرکت میدکو تنها تولیدکنندگان کوره بلندی فولاد در کشور هستند که به دلیل خروج معدنی ها از تخصص خودشان با مشکلات فراوانی برای تامین سنگ آهن مواجه هستند لذا با توجه به شرایط موجود باید به سمت واردات مواد اولیه رفت.

این مقام مسئول گفت: روند توسعه در مجموعه های مختلف با توجه به بحران آب و مواد اولیه نگرانی هایی را به همراه داشته است که باید برطرف شود.

 چالش های تولید با همبستگی برطرف می شود‌

یزدی زاده بیان کرد: ما در داخل نیازمند همبستگی در سیاست گذاری ها هستیم تا چالش ها را پشت سر بگذاریم. وی اضافه کرد: سرمایه گذاری کشورهای حوزه خلیج فارس هم یک تهدید است و هم یک فرصت، باید تکنولوژی را ارتقاء داده و افق خود را بر روی تولید فولادهای خاص متمرکز کنیم.

یزدی زاده اظهار کرد: ادغام یکی از راهکارهای مناسب برای توسعه است و باید به دور از تعصب انجام شود.

به دور از بوروکراسی ها،یاری رسان دولت در طرح ساخت باشیم

وی تاکید کرد: طرح احداث یک میلیون واحد مسکونی که از سوی دولت مطرح شد قابل تحقق است و ذوب آهن اصفهان آمادگی خود را در این خصوص اعلام کرده است.

در این زمینه با تشکیل اتاق فکر و به دور از بوروکراسی ها می توان این رسالت مهم را به سرانجام رساند.

محصولات فولادی غیر استاندارد زیر ذره بین قرار بگیرند

وی ادامه داد: ذوب آهن اصفهان تولید کننده مقاطع ساختمانی استاندارد در کشور است اما متاسفانه هنوز هم محصولات ساختمانی غیر استاندارد در کشور تولید می شود و لذا نیاز است مسئولین برای این مشکل که با سلامت مردم ارتباط مستقیم دارد برنامه ریزی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه