English

بانک توسعه تعاون آماده اجرای راهبردهای اقتصادی دولت در حوزه تعاون و اشتغال است

مدیر عامل بانک توسعه تعاون بر آمادگی بانک بر اجرای سیاست‌ها و راهبردهای اقتصادی دولت در حوزه های تعاون و اشتغال تاکید ورزید.

بانک توسعه تعاون آماده اجرای راهبردهای اقتصادی دولت در حوزه تعاون و اشتغال است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه بررسی وضعیت استان آذربایجان غربی اظهار داشت: برنامه‌های اقتصادی دولت از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس کل بانک مرکزی مطرح می‌شود و این بانک نیز به عنوان نهاد مالی دولتی که عهده دار اجرای طرح‌های ملی مهم در حوزه تامین مالی اشتغال و کارآفرینی در سطح کشور می باشد، با بکار گیری امکانات و بهره گیری از ظرفیت‌ها، بخش مهمی از عملیات بانکی مورد نیاز برای پیشبرد اهداف اقتصادی دولت را به عهده خواهد گرفت.

وی افزود: تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اهمیت نقش تعاون در ایجاد اشتغال و نقش آفرینی تعاونگران در اقتصاد ملی ایجاب می کند تا با شناسایی تعاونی های حائز مزیت در بخش های کشاورزی، صنعت و خدمات؛ حمایت مناسبی از سوی واحدهای بانک توسعه تعاون از کارآفرینان بخش تعاون به عمل آید.

مهدیان خاطر نشان کرد: عزم و اراده ارکان سیاستگزاری و برنامه ریزی بانک توسعه تعاون بر آن بوده است تا واحدهای بانک همواره در وضعیت مطلوب مالی و بانکی قرار داشته باشند و همکاران با تکیه بر دانش و تخصص اعتیاری و بانکی، توان ارائه خدمات تخصصی به جامعه هدف در منطقه جغرافیایی خود را داشته باشند و رصد وضعیت استانها از این منظر حائز اهمیت است.

وی با تبیین وضعیت بانک توسعه تعاون در استان آذربایجان غربی گفت: با بررسی دقیق مزیت های اقتصادی استان و حضور 14 واحد بانک، چشم‌اندازی مطوب برای دستیابی استان به جایگاهی ممتاز در شاخص های بانکی و مالی ترسیم شده است و در مقطع کنونی نیز با همفکری و پشتیبانی واحدهای ستادی و تلاش همکاران استان، آذربایجان غربی در مسیر کارآمدی و بهره وری بالاتر هدایت خواهد شد.

مهدیان با اشاره به عملکرد مناسب استان در واگذاری و فروش اموال تملیکی گفت: لازم است همکاران استان در سطوح مدیریتی و اجرایی، نسبت به اصلاح مدل کسب و کار، تنوع بخشی به سبد محصولات و خدمات بانکی، بهره گیری بیشتر از خدمات تخصصی از قبیل صدور ضمانت‌نامه، اعتبار اسنادی و خرید دین اهتمام کافی داشته باشند.

جانشین پروری و اعتماد به نیروهای جوان حائز اهمیت است

سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: جانشین پروری و اعتماد به نیروهای جوان در بسیاری از استان‌ها نتایج مثبتی به همراه داشته است و انتقال مطالب کلیدی از سوی همکاران ستادی به واحدهای اجرایی و شعب در حوزه های تخصصی تاثیر مستقیمی در افزایش کارآمدی واحدها دارد.

وی افزود: استان آذربایجان غربی در تولیدات باغی، دامی، عسل، گوشت قرمز و علوفه و چغندر از استان‌های سرآمد کشور است و ارائه خدمات بانکی و تامین مالی کسب و کارهای فعال در این حوزه ها می تواند منجر به تقویت بخش های تعاون و کارآفرینی استان شود.

در این جلسه سعید معادی معاون مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی، جعفر مشکی مشاور مدیرعامل، رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی، احمد محمدی مدیر امور استان ها و شعب، یونس کلانتری رئیس اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار و هادی بخت یار رئیس اداره کل راهبری و پشتیبانی استان ها و شعب دیدگاه‌ها و نقطه نظرات تخصصی را در خصوص عملکرد استان آذربایجان غربی ارائه دادند و مهدی درستی مدیر شعب استان آذربایجان غربی، مهدی نوجوان معاون اعتباری و حقوقی استان و اکبر نصرتی راد رییس شعبه مرکزی ارومیه نیز توضیحاتی در مورد وضعیت استان در شاخص های مختلف مطرح نمودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه