English

تجلیل از آشپزهای ذوب آهن اصفهان در روز آشپز

مراسم تجلیل از آشپزهای ذوب آهن اصفهان به مناسبت روز آشپز با همکاری مدیریت خدمات و امور رفاهی و روابط عمومی و با حضور مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی، علیرضا امیری مدیر روابط عمومی و روح ا... صالحی مدیر خدمات و امور رفاهی ۲۸ مهرماه برگزار شد.

تجلیل از آشپزهای ذوب آهن اصفهان در روز آشپز

به گزارش خبرگزاری موج، بهرامی در این مراسم، با قدردانی از آشپزها و سایر همکاران فعال در فرایند طبخ و توزیع غذای ذوب آهن اصفهان از این تلاشگران به عنوان قشری یاد کرد که کارشان اهمیت و سختی بسیاری دارد و عملکرد مطلوبشان در رضایتمندی و سلامت کل کارکنان شرکت تاثیر چشمگیری دارد.

وی افزود: در این مجتمع عظیم صنعتی همواره بهبود خدمات اجتماعی و امور رفاهی کارکنان مد نظر است و قطعاً بهبود تغذیه همکاران از جمله موارد مهم و ضروری می باشد که در بهره وری بسیار موثر است.

مدیر روابط عمومی شرکت نیز گفت: هر کاری که با عشق و علاقه انجام شود، اثر بخشی بیشتری دارد و این امر در مشاغلی همچون آشپزی کاملاً به چشم می آید و نتایج آن ملموس است .

وی برگزاری مراسم تجلیل از این همکاران و همچنین برنامه های مشابه آن را که موجب تقویت روحیه و نشاط تلاشگران این بخش شود در بهبود عملکرد آن ها و در نهایت افزایش رضایتمندی کارکنان بسیار موثر دانست.

مدیر خدمات و امور رفاهی نیز این روز را به آشپزها، کارکنان رستوران و تمام کسانی که در این فرایند حضور دارند تبریک گفت و افزود: درصدد بودیم که از این عزیزان در اولین فرصت تجلیل کنیم که خوشبختانه این امر در هفته آخر مهر ماه که روز جهانی آشپز و قناد است، امکان پذیر شد.

شایان ذکر است حدود ۳۴۰ نفر در فرایند آماده سازی، انبارش، طبخ و توزیع غذای شرکت فعالیت دارند و سالانه بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار پرس غذا و در روزهای کاری ۱۱ هزار پرس غذا در شرکت، طبخ و توزیع می شود که در روزهای غیر کاری، وعده ناهار کمتر است .

این مراسم با اجرای برنامه های متنوع هنری و فرهنگی و همچنین مسابقه حضوری همراه بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه