English

در طراحی گرافیک وب سایت این نکات را فراموش نکنید

در دنیای پر رقابت امروزشما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا مخاطب را جذب کنید پس باید همه جوانب را در نظر بگیرید. یک تولید محتوای گرافیکی کار شما را بسیار آسان می کند و می توانید کاربران را در سایت خود نگاه دارید و از رقبای خود پیشی بگیرید.

در طراحی گرافیک وب سایت این نکات را فراموش نکنید

به گزارش خبرگزاری موج، طراحی گرافیک وب سایت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، به دلیل اینکه کاربر به محض ورود به سایت شما به گرافیک یا همان شکل ظاهری سایت، که شامل چگونگی قرار دادن و تنظیم منو، پست ها و غیره می شود، برخورد می کند و گرافیک سایت شما می تواند آنقدر جذاب باشد که کاربر را علاقه مند به جست وجو در سایت شما کند و یا آنقدر بد باشد که حتی دلش نخواهد یک لحظه هم در سایت شما باشد و با کسب وکار شما آشنا شوند. ما در آژانس تبلیغاتی دیجیتال ریراکو ترفندها و اصولی را به شما آموزش می دهیم که بتوانید کاربر را جذب سایت خود کنید.

آشنایی با گرافیک وب و اصول آن

به زبان ساده میتوانیم بگوییم که گرافیک سایت همان قالب بندی، اندازه المان ها، سایز تصاویر، رنگ بندی هایی که برای فوتر، هدر و منوها انجام می شود وهمچنین انتخاب تم مناسب برای زمینه، نوع قلم همه وهمه از مواردی هستند که مربوط به اصول گرافیک وب می شوند و به همین دلیل طراح گرافیک کاملا باید به کسب و کار مربوط به سایت آشنا باشد. با گرافیک اختصاصی طراحی سایت می توانید تمام چیزهایی که در کلام نمی توان عنوان کرد را توضیح ونشان دهید برای یک گرافیک منحصر به فرد می توان ازابزارهایی مانند fireworks،photoshop و .. استفاده کرد.

اهمیت تولید محتوای گرافیکی

در دنیای پر رقابت امروزشما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا مخاطب را جذب کنید پس باید همه جوانب را در نظر بگیرید. یک تولید محتوای گرافیکی کار شما را بسیار آسان می کند و می توانید کاربران را در سایت خود نگاه دارید و از رقبای خود پیشی بگیرید. از انواع تولید محتوای گرافیکی می توان به اسلاید، اسکرین شات، اینفوگرافیک( برای ساده سازی و جذاب کردن مفاهیم)، استیکر و غیره اشاره کرد.

تجربه کاربری

آژانس تبلیغاتی دیجیتال ریراکو

 رعایت اصول طراحی UX برای وب سایت بسیار مهم است و در واقع ux همان تجربه کاربری است. اولین هدف رضایت وایجاد حس خوشایند برای کاربراست که شما باید خود را دقیقا جای کاربر بگذارید و بررسی کنید که آیا زمانی که کاربر وارد سایت می شود همه چیز برایش در دسترس ومشخص است؟ مثلا راحت می تواند منو را پیدا کند؟ همه چیز برای مخاطب واضح است یا خیر؟ توجه به این مسائل باعث می شود کاربر حس خوبی داشته باشد و سردرگم نباشد.

تاثیر رنگ در طراحی سایت

تاثیر رنگ ها بر میزان ترافیک یا بازدید خود را نادیده نگیرید. رنگ ها از نظر روانشناسی تاثیر و قدرت بسیار زیادی در طراحی سایت دارند.  در روانشناسی رنگ ها، رنگ قرمز، آبی، سفید، سیاه، زرد، سبز و نارنجی بسیار تاثیرگذار هستند برای مطالعه بیشتر می توانید به مقاله روانشناسی رنگ در طراحی سایت مراجعه کنید.

توجه به سایز تصاویر

در طراحی گرافیک سایت، تصاویر تا حد ممکن باید حجمشان کم شود به دلیل اینکه در سرعت سایت تاثیر می گذارند. ولی باید به این نکته هم توجه کنید که بیش از اندازه اگر حجم عکس ها کم شود بی کیفیت می شود. این عکس ها به سایت شما روح می بخشند.

سخن پایانی

هر کاری را باید به کاردان بسپارید. برای داشتن یک طراحی گرافیک و یک سایت موفق نیاز به یک تیم متخصص دارید که راه و چاه را بلد باشند. ما در تیم حرفه ای ریراکو برای رسیدن به قله موفقیت در کنار شما هستیم فقط کافیست به سایت ما مراجعه ودرخواست فرم مشاوره را پر کنید و یا با ما تماس بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه