English

رئیس هیأت‌ مدیره شرکت فولاد مبارکه مطرح کرد؛

طرح‌های توسعه‌ فولاد مبارکه ضامن تأمین مواد اولیه صنایع پایین‌دست

رئیس هیأت‌مدیره شرکت فولاد مبارکه با بیان این که طرح‌های توسعه‌ای زیادی برای فولاد مبارکه مطرح شده است، گفت: امیدواریم موانعی که در مسیر پیشرفت فولاد مبارکه است برطرف شود تا این بنگاه بزرگ صنعتی به ظرفیت بالاتری از تولید برسد و در نتیجه آن دغدغه تأمین مواد اولیه بسیاری از صنایع پایین‌دستی نیز برطرف شود.

طرح‌های توسعه‌ فولاد مبارکه ضامن تأمین مواد اولیه صنایع پایین‌دست

به گزارش خبرگزاری موج، علی نبوی رئیس هیأت‌مدیره شرکت فولاد مبارکه و دستیار ویژه وزیر صمت در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان که با حضور وجیه‌اله جعفری معاون وزیر صمت و رئیس هیأت‌عامل ایمیدرو، پروین صالحی نماینده مردم شریف شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل، معاونین و مدیران گروه فولاد مبارکه در محل سالن اجتماعات مرکز تحقیقات شرکت برگزار شد، اظهار کرد: تغییرات در دولت جدید طبیعی است و البته ما نیز تلاش کردیم که انتخاب مناسبی برای مدیریت شرکت فولاد مبارکه داشته باشیم.

وی افزود: دکتر طیب‌نیا به عنوان یک مدیر جوان انقلابی برای مدیریت شرکت فولاد مبارکه انتخاب گردیده و از ایشان نیز از سوی سایر بخشها حمایت اعلام شده است؛ فولاد مبارکه برای وزارت صمت دارای اهمیت زیادی است و از این رو وزیر محترم صمت نیز گزینه‌های بسیاری را برای مدیریت این شرکت بررسی کردند و تلاش کردیم که انتخاب‌مان از درون این مجموعه صنعتی باشد که این اتفاق نیز رخ داد.

رئیس هیأت‌مدیره شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: امیدواریم موانعی که در مسیر پیشرفت فولاد مبارکه است برطرف شود تا به ظرفیت بالاتری از تولید برسیم و در نتیجه آن دغدغه تأمین مواد اولیه بسیاری از صنایع پایین‌دستی نیز برطرف گردد.

ممنوعیت واردات لوازم خانگی، اهمیت فولاد مبارکه را پررنگ‌تر می‌کند

وی اذعان داشت: تأمین مواد اولیه برای لوازم خانگی که ممنوعیت واردات بر آن حاکم شده است، باید مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم بازار را کنترل کرده و با تولید محصولات داخلی، نیاز کشور را تأمین کنیم؛ پس در ابتدا باید ورق مورد نیاز این صنایع که فولاد مبارکه تولید می‌کند را در اختیار داشته باشیم؛ البته 2 طرح توسعه‌ای نیز برای فولاد مبارکه وجود دارد که امیدواریم خروجی آن‌ها هرچه زودتر به بازار عرضه شود.

نبوی ادامه داد: با انتخاب دکتر طیب‌نیا سعی کردیم به نوعی از عزیزان فعال در شرکت فولاد مبارکه قدردانی کرده و نشان دهیم زحمات و تلاش‌های افراد فعال در داخل مجموعه‌های صنعتی دیده می‌شود.

دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان تصریح کرد: طرح‌های توسعه‌ای زیادی برای فولاد مبارکه مطرح شده که امیدواریم با قوت بیشتری این طرح‌ها به سرانجام برسد و شاهد افزایش ظرفیت، افزایش اشتغال و تولید باشیم؛ بنده نیز به عنوان نماینده وزارت صمت در هیأت‌مدیره شرکت فولاد مبارکه از این اقدامات حمایت می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه