English

فروش انواع دستگاه آب تصفیه کن خانگی

آب تصفیه کن های خانگی دارای مدل های مختلفی می باشند که ما در این مطلب قصد داریم انواع آب تصفیه کن از لحاظ شکل ظاهری و اواع سیستم های تصفیه آب را شرح دهیم تا در انتخاب مناسب ترین دستگاه تصفیه آب برای منزل خود بهتر تصمیم گیری نمایید.

فروش انواع دستگاه آب تصفیه کن خانگی

به گزارش خبرگزاری موج، به دلیل کیفیت پایین و بهداشتی نبودن آب های لوله کشی و عدم تصفیه ی کامل آن ها توسط سیستم تصفیه ی شهر، استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی بسیار ضروری است. این دستگاه ها با چند مرحله تصفیه هر نوع آلاینده ی موجود در آب را از بین می برد و آبی سالم و زلال در اختیار ما قرار می دهند. آب تصفیه کن های خانگی دارای مدل های مختلفی می باشند که ما در این مطلب قصد داریم انواع آب تصفیه کن از لحاظ شکل ظاهری و اواع سیستم های تصفیه آب را شرح دهیم تا در انتخاب مناسب ترین دستگاه تصفیه آب برای منزل خود بهتر تصمیم گیری نمایید.

معرفی انواع تصفیه آب

تصفیه آب زیر سینکی

دستگاه تصفیه آب زیر سینکی همان طور که از نامش پیداست در زیر سینک آشپزخانه نصب می شوند. این نوع دستگاه از سیستم اسمز معکوس برای تصفیه آب استفاده می کنند و  برقی هستند. تصفیه آب زیر سینکی دارای تجهیزاتی مثل پمپ و مخزن و شیر آلات و اتصالات و فیلتر های مختلف می باشند. تعداد فیلترهای قابل نصب در  این نوع دستگاه ها می تواند بین 5 الی 8 عدد باشد. آب تصفیه کن زیر سینکی قابلیت این را دارد که فیلتر های جدید را بر روی آن نصب کنیم تا کیفیت آب را بالاتر ببریم وجود فیلتر های کربنی و فیلتر ممبران و سیستم اسمز معکوس در این دستگاه باعث می شود که آب خروجی آن بهترین کیفیت و استاندارد را داشته باشد. فیلتر های پروپیلن، کربن پودری، کربن بلاک، ممبران، پست کربن و مینرال فیلتر هایی هستند که در تصفیه آب های زیر سینکی 6 مرحله ای قرار می گیرند. از آن جایی که سیستم اسمز معکوس و فیلتر ممبران به پمپ نیازمند است بنابراین این دستگاه با جریان برق کار می کند. یک مخزن آنتی باکتریال نیز برای ذخیره ی آب در آن وجود دارد که می توان در هنگام قطعی برق نیز از آن استفاده کرد. شیر برداشت آب آن بر روی سینک نصب می شود. دستگاه زیر سینکی تقریبا نصف فضای زیر کابینت را اشغال می کند و نصب آن توسط تکنسین های متخصص باید انجام شود. هزینه تعمیر و نگهداری آن پایین است و تنها به تعویض دوره ای فیلتر ها نیاز دارد.

تصفیه آب رومیزی

دستگاه تصفیه آب رومیزی همان طور که از نام آن مشخص است می تواند روی کابینت یا روی میز قرار می گیرد. به همین دلیل با طراحی زیبا تر و بهتری ساخته می شوند تا هماهنگی بیشتری با سایر وسایل آشپزخانه داشته باشد. این نوع دستگاه قابلیت اضافه کردن فیلتر های جدید را ندارد و به همان صورتی که ساخته می شوند باید استفاده شود. بر خلاف دستگاه زیر سینکی فشار آب در این دستگاه کم است و به دلیل طراحی خاصی که دارد قیمت بیشتری دارد. معمولا این دستگاه ها دیجیتالی هستند و هزینه ی نگهداری و تعمیر آن ها بیشتر از مدل های زیر سینکی می باشد. هم چنین عملکرد آن ها در حذف آلاینده ها به قدرت تصفیه آب زیر سینکی نمی باشد.

تصفیه آب قابل حمل

دستگاه تصفیه آب قابل حمل یک وسیله ی کوچکی است که می توانید آن را در هر جایی با خود حمل کنید و همراه خود به مسافرت نیز ببرید. این دستگاه دارای فیلتر های کربن فعال می باشد که می تواند رسوبات و کلر آب را حذف کند و بو و مزه ی بد آب را از بین ببرد. تصفیه آب قابل حمل دستگاهی ارزان قیمت است که در مسافرت و مصارف موقتی می توان از آن استفاده کرد. اما این دستگاه نمی تواند تمام آلودگی های آب را از بین ببرد چرا که فیلتر های آن قادر به کاهش سختی آب و املاح آن نیست.

دستگاه آب تصفیه کن خانگی

انواع سیستم های تصفیه آب خانگی

دستگاه های تصفیه آب کاهش و حذف آلودگی های آب از روش ها و سیستم های مختلفی بهره می گیرند که در این جا به سه مورد از آن ها اشاره می کنیم.

اسمز معکوس

اسمز معکوس بهترین سیستم مورد استفاده در دستگاه های تصفیه آب می باشد. زیرا این روش تصفیه آب با داشتن فیلتر های کربنی و فیلتر ممبران تا 99 درصد املاح و آلاینده های آب را از بین می برد و سختی آب را کم می کند. دستگاه های اسمز معکوس از نوع  زیر سینکی اند و دارای پمپ و مخزن می باشند. این روش تصفیه طعم و مزه ی خوبی به آب می دهد و رنگ آب را هم شفاف تر می کند. با حذف املاح مضر آب، در عین حال توانایی کنترل و تنظیم سختی آب را نیز دارد و مواد معدنی مفید آب را هم حفظ می کند.

اولترافیلتراسیون

دستگاه اولترا فیلتراسیون روشی متفاوت با اسمز معکوس دارد. این دستگاه یک نوع تصفیه آب کوچک با فیلتر های پیش تصفیه می باشد که تنها قادر به حذف رسوبات و مواد شیمیایی و کلر آب هستند و بو و طعم بد آب را از بین می برند. این دستگاه قیمت ارزانی دارد بدون برق کار می کند و پمپ و مخزنی هم ندارد. طبیعتا روش اولترا فیلتراسیون برای آب هایی مناسب می باشد که سختی زیادی نداشته باشد چون به دلیل نبود فیلتر ممبران در آن، کاهش املاح آب میسر نمی باشد.

فرابنفش

سیستم تصفیه آب فرا بنفش مناسب آب هایی می باشد که در آن از روش کلر زنی برای از بین بردن میکروب های آب استفاده نشده باشد. این روش تصفیه که اغلب با سیستم اسمز معکوس ترکیب می شود یک فیلتر فرابنفش در مرحله ی آخر دستگاه دارد که با تابیدن اشعه های ماورابنفش به آب، از تکثیر باکتری ها و میکروب های درون آب جلوگیری می شود و آن ها را از بین می برد. آب های شهری که حاوی کلر می باشند نیازی به این روش تصفیه ندارند و باید در مناطقی از آن استاده کرد که آب آشامیدنی از چاه تامین شود.

راهنما و نکات مهم در خرید آب تصفیه کن

توجه به نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب برای تهیه ی مناسب ترین دستگاه بسیار اهمیت دارد. ابتدا قبل از خرید لازم است تا اطلاعاتی در رابطه با فروشگاهی که از آن دستگاه را خریداری می کنید داشته باشید. معتبر بودن مرکز خرید بسیار مهم است است. مرکز خرید دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا نمایندگی انحصاری و وارد کننده ی برند تایوانی مینروا و نمایندگی رسمی برند های سافت واتر و سی سی کا در ایران می باشد که تمامی این محصولات را با گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می دهد.

"شرکت تصفیه آسا، از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل و فیلتر تصفیه آب خانگی و قطعات یدکی آب شیرین کن میباشد . تصفیه آسا با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه افزایش کیفیت آب آشامیدنی و بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص به ارائه خدمات ارزنده در کنار عرضه دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته و شما را در انتخاب یک دستگاه مناسب همراهی خواهد کرد."

این مجموعه علاوه بر  فروش دستگاه تصفیه آب تایوانی، لوازم و قطعات جانبی مثل فیلتر ها و پمپ و مخزن و شیر آلات و اتصالات این دستگاه ها را نیز با بهترین قیمت به فروش می رساند. پشتیبانی 24 ساعته ،تعویض دوره ای فیلتر ها و ارسال و نصب رایگان دستگاه در تهران و کرج و شهر های اطراف از خدمات این شرکت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان و راهنمای خرید می توانید همه روزه با کارشناسان تصفیه آسا تماس بگیرید و یا به سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه