English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

احتمال بازگشت شاخص کل بورس

بورس تهران برای دومین روز با افت همراه شد و در شرایط کنونی بسیاری از فعالان بازار در انتظار واکنش مثبت بازار به حمایت یک میلیون و 470 هزار واحدی است و اگر این سطح حمایت شکسته شود شاخص بازهم افت خواهد کرد.

احتمال بازگشت شاخص کل بورس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، بورس تهران برای دومین روز پیاپی با افت همراه شد و این بار به سطح یک میلیون و 475 هزار واحدی رسیده است که تقریبا می توان گفت قوی ترین حمایت روزهای اخیر است و بسیاری از تحلیل گران بازار انتظار دارند که فردا شاخص کل به این حمایت واکنش نشان بدهد و سهم هایی که نسبت به رشد اخیر بورس جا مانده اند روند صعودی خود را از سر بگیرند.

در صورتی که شاخص کل بورس روز سه شنبه هم با افت همراه شود باید منتظر واکنس بورس به شاخص یک میلیون و 430 هزار واحدی بود که با توجه به شرایط اقتصادی کشور انتظار نمی رود که بورس بیشتر از این سطح حمایت کند و احتمالا در کانال یک میلیون و 400 هزار واحد برای مدتی نوسان خواهد داشت و بعد از یک استراحت مقطعی نسبت به شرایط روز مسیر خود را تعیین خواهد کرد.

در روز دو شنبه بیشترین افت بازار مربوط به شاخص گروه های صنعتی ، فلزات، گانی های غیرفلزی، بیمه ای ها، محصولات کاغذی، حمل و نقل و ماشین آلات بود و شاخص گروه های نمادهای مالی، زراعت، خودرو و کانی های فلزی در این بازار کمی رشد داشته است و احتمالا برخی از نمادهای این گروه ها در روزهای آینده هم به صف خرید برسد.

وضعیت بازار بورس تهران نشان می دهد که بیشترین افت مربوط به نمادهای بازار فرابورس و به طور کلی سهم های خرد بوده است زیرا در روز دوشنبه شاخص هم وزن افتی بیش از یک و نیم درصد داشته اما شاخص 50 شرکت بورس کمتر از یک درصد افت داشته اند و از طرف دیگر وضعیت بازار اول بورس هم نسبت به بازار فرابورس بهتر بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه