English

مدیر عامل بانک سینا در بازدید از شعب گراش و لار تاکید کرد:

حضور موثر و کارآمد بانک سینا در جنوب استان فارس

مدیرعامل بانک سینا ضمن دیدار با همکاران شعب گراش و لار در استان فارس با اشاره به اهمیت اقتصادی و تجاری این شهرها که عامل رشد و توسعه بخشی از مسیر صنعتی و تجاری کشور است، بر حضور موثر و کارآمد بانک سینا در این منطقه تاکید کرد.

حضور موثر و کارآمد بانک سینا در جنوب استان فارس

به گزارش خبرگزاری موج، ایمانی با اشاره به پیشینه و قدمت بانک سینا در نظام بانکی، حمایت از طرح های اشتغالزایی و تولیدی و کسب و کارها را مایه مباهات و افتخار این مجموعه دانست و عنوان کرد: بانک سینا همواره کوشیده است ارائه خدمات را به بهترین نحو با بهره گیری از فناوری های نوین، در کمترین زمان به مشتریان و هموطنان گرامی ارائه نماید.

وی با اشاره به لزوم توجه به دستورالعمل ها و ضوابط بانک مرکزی، بانک سینا را جزو بانک های استاندارد از لحاظ کفایت سرمایه برشمرد و خاطرنشان کرد: این مهم در حالی محقق شده که بانک سینا، اقدامی جهشی را در پرداخت تسهیلات طی سال گذشته شاهد بود.

مدیرعامل بانک سینا به موضوع قرض الحسنه نیز اشاره داشت و گفت: پنجمین جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز این بانک در حال برگزاری است و فرصت مناسبی است تا همکاران از طریق تعامل با مشتریان و تبیین ابعاد سنت نیکوی قرض الحسنه زمینه حمایت بیش از پیش بانک از اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار را فراهم آورند.

دکتر ایمانی با بیان آن که بانک سینا اهداف مهمی برای نقش آفرینی در رونق اقتصاد با ارائه تسهیلات به بنگاه های خرد و کلان کشور دارد، گفت: با حمایت و بهره گیری از پتانسیل بالای این بنگا ه ها می توان به اشتغالزایی و توسعه و رونق تولید داخلی کمک موثری را ایفا نمود.

دکتر ایمانی بر توسعه سهم بازار در این منطقه که قلب تپنده جنوب استان فارس است تاکید کرد و گفت: این منطقه از دیر باز محل رفت و آمد تجار از شهرهای مختلف ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس بوده و مسیرهای ترانزیتی آن در چرخه توسعه اقتصادی کشور نقش موثری ایفا کرده است. به همین دلیل حضور موثر و کارآمد بانک سینا می تواند باعث دسترسی به بازار های هدف در داخل و خارج از کشور و بهره گیری از فعالیت های تجاری در این منطقه باشد.

گفتنی است معاون شعب و مناطق و مدیران امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی، بازرسی، بانکداری اسلامی در این سفر حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه