English

شریعتی به همه حرف‌های پشت سرش گفت "سخن باطل"

رئیس سازمان ملی استاندارد در واکنش به مسائلی حاشیه ای که چند وقت اخیر برای او پیش آمده گفت: سخن باطل با ترک گفتنش می میرد و این سخنی از پیامبر اکرم (ص) است، همچنین در جای دیگری فرموده اند که حرف بقیه محزونت نکند عزت دست خداست.

شریعتی به همه حرف‌های پشت سرش گفت "سخن باطل"

رئیس سازمان ملی استاندارد در گفتگو با خبرگزاری موج در پاسخ به این سوال که گفته می شود که بعد از تغییر سمت از استانداری خوزستان به رئیس سازمان استاندارد، نیروهایی را با خود به این سازمان آورده است، گفت: ما تنها فردی که از استانداری خوزستان به سازمان استاندارد آورده ایم آقای بن عباس بوده که او از سازمان استاندارد مامور به خدمت در استانداری بوده و در استان خوزستان هم قبلا مدیرکل استاندار خوزستان بوده است و در استانداری هم در همان سمت مدیر کلی بوده و در حال حاضر هم در سمت مدیر کل در سازمان ملی استاندارد مشغول بکار است و از آنجایی که قبلا فرماندار دزفول و ... هم بوده فردی توانمند است و ما درخواست همکاری با او داشتیم و موافقت کرد.

غلامرضا شریعتی با بیان اینکه آقای کعبی که نماینده ادورا مجلس بوده است در حال حاضر به عنوان مشاور در سازمان استاندارد مشغول به فعالیت است او هم اصالتا خوزستانی است، تصریح کرد: فردی خارج از سازمان استاندارد از استانداری خوزستان به این سازمان منتقل نشده است و از حاشیه سازی های متعجب هستم.

او درباره شفاف سازی پرونده های قضائی که برای او وجود دارد، اظهار کرد: به طور قطع برای همه مدیران اجرایی ممکن است پرونده قضائی تشکیل شود و مسائلی مربوط به تخلفات اجرایی مطرح می شود که پرونده هایی که برای من از سوی دیوان محاسبات تشکیل شده بود و مربوط به سال های 95 و 96 بوده تبرئه شده ام و در هیات تخلفات هم سازمان بازرسی کل کشور عملکرد استانداری خوزستان را مورد بررسی قرار داد و پرونده ای هم در این زمینه تشکیل شد و تبرئه شده ام، به طور قطع این پرونده ها در نتیجه اختلاف نظر درباره مسائل اجرایی است که ممکن است با سربازرس به وجود بیاید و در بین همه مدیران وجود ندارد.

او درباره بحث هفت تپه هم افزود: درباره بحث هفت تپه نکته زیاد است برای شفاف سازی اما من ترجیح دادم سکوت کنم و در همان زمان هم جواب دادم و گفتم «الباطل یموت به ترک ذکره» یعنی سخن باطل با ترک گفتنش می میرد و این سخنی از پیامبر اکرم (ص) است، همچنین در جای دیگری فرموده اند که حرف بقیه محزونت نکند عزت دست خداست ، زیرا خداومند همه چیز را می بیند و می شنود.

شریعتی افزود: درباره همه مسائل حاشیه ای هم مدارکی وجود دارد که قصد ندارم جایی منتشر شود اما اگر مسئولی تمایل داشته باشد به او نشان خواهم داد.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه