English

برنامه جامع و فراگیر آموزش بانکداری اسلامی در بانک توسعه تعاون عملیاتی شد

برنامه جامع و فراگیر آموزش بانکداری اسلامی در بانک توسعه تعاون همزمان با هفته بانکداری اسلامی عملیاتی شد.

برنامه جامع و فراگیر آموزش بانکداری اسلامی در بانک توسعه تعاون عملیاتی شد

به گزارش خبرگزاری موج، کریم میرزاخانی مدیر مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون ضمن تبریک هفته بانکداری اسلامی از تدوین و عملیاتی شدن برنامه فراگیر بانکداری اسلامی در این بانک خبر داد و تصریح نمود برنامه آموزش بانکداری اسلامی برنامه‌ای جامع، فراگیر، هدفمند و کاربردی است که به منظور اهتمام به تحقق بانکداری اسلامی در نظام بانکی جمهوری اسلامی ایران و بانک توسعه تعاون تدوین شده است.

میرزاخانی با گرامی‌داشت و تبریک سالروز تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا و آغاز هفته بانکداری اسلامی گفت: قانون عملیات بانکی بدون ربا به عنوان یکی از قوانین مهم و کلیدی کشور در جهت اعتلای نظام بانکی و تسهیل مسیر خدمت‌رسانی به آحاد مردم می‌باشد که آموزش و ترویج مستمر و مداوم آن، ماموریت و رسالت مهم مدیران آموزش و پژوهش نظام بانکی محسوب می‌شود.

وی در این رابطه تصریح نمود: مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون با ترسیم ماموریت مذکور در قالب برنامه‌های عملیاتی، برنامه آموزشی فراگیر و جامع در سال 1400در زمینه بانکداری اسلامی تدوین نموده است.

مدیر مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون به مناسبت هفته بانکداری اسلامی و رونمایی از برنامه آموزشی مذکور در خصوص قابلیت ارائه این برنامه برای مراکز آموزشی و پژوهشی حوزه پولی و بانکی سخن گفت و افزود: این برنامه ویژگی‌های ممتازی در راستای آموزش، پژوهش و ترویج مستمر و مداوم بانکداری اسلامی در بر دارد و مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون آماده همکاری و ارایه محصول آموزشی تولید شده به نظام بانکی کشور است.

میرزاخانی در تبیین برنامه جامع و فراگیر آموزش برنامه اسلامی گفت: برنامه با رویکرد ترکیبی مشتمل بر ابعاد و ابزارهای مدیریت محتوا، منابع مدون آموزشی، آموزش آنلاین و آفلاین، فیلم‌های آموزشی، سلسله وبینارهای های آموزشی آنلاین، جلسات پرسش و پاسخ و سلسله آزمون‌های مستمر طراحی شده و بنا دارد همه مدیران و کارکنان صف و ستاد را تحت پوشش قرار دهد.

وی همچنین افزود توزیع برابر فرصت آموزش و یادگیری و محقق شدن عدالت آموزشی از اهداف برنامه جامع و فراگیر بانکداری اسلامی می‌باشد و همه کارکنان بانک توسعه تعاون با بهره‌گیری از ابزارها و سامانه‌های الکترونیکی نوین و شبکه‌های اجتماعی از این برنامه آموزشی بهره‌مند خواهند شد.

حسن عاشقی رییس اداره کل آموزش بانک توسعه تعاون با تبیین طراحی و تدوین برنامه آموزشی جامع و فراگیر بانکداری اسلامی گفت: چنین محصول آموزشی با تلاش بیش از یکساله مدیران و کارکنان بانک توسعه تعاون نهایی و همزمان با روز بانکداری اسلامی در سال 1400 در بانک توسعه تعاون رونمایی خواهد شد.

وی در این خصوص اظهار کرد: برنامه تدوین شده با سیاست‌ها و سازوکارهای پیش بینی شده در فاز دوم در سطح آحاد مردم و مشتریان نظام بانکی و مدیران و کارکنان نظام بانکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عاشقی گفت: تدوین برنامه جامع و فراگیر بانکداری اسلامی مرهون توجه و حمایت مدیران ارشد، مدرسان وعوامل اجرایی است و مدیران و کارکنان بانک توسعه تعاون می توانند در مشارکت و ترویج این برنامه آموزشی نقش موثری ایفا نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه