English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

وضعیت بازارهای پولی و مالی امروز

در روز جاری هرچند در ابتدای صبح معاملات در بورس، ارز و طلا مثبت آغاز شدند اما در پایان روز کاری همه این بازارها با افت همرا شدند.

وضعیت بازارهای پولی و مالی امروز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج،   قیمت دلار  در بازار امروز با  312 تومان کاهش به قیمت 27800 ریال رسید که افتی بیشتر از یک رصد است.

در ابتدای روز جاری دلار  با رقم 281,89 تومان آغاز شده بود که در ادامه روند صعودی روزهای قبل معامله می شد، به طوری که طی معاملات امروز در بیشترین مقدار به قیمت 282,04 تومان و 278,89 نیز کمترین رقم ثبت شد و این روند نزولی قیمت دلار در نیمه روز زمینه افت شاخص بورس را هم به همراه داشت، هرچند در شرایط کنونی شاخص کل در آستانه یک مقاومت قرار دارد و احتمال اصلاح قیمت برای نمادهای که رشد بالایی داشته اند وجود دارد.

در روز جای به جز اونس جهانی طلا سایر بازارها هم با افت همراه بودند، به طوری که قیمت هر گرم طلای 18 عیار در بازار ایران بیش از 100 هزار تومان افت داشت و همین میزان درصد افت در قیمت سکه طلا هم وجود داشت. همچنین بازار رمزارزها که چند روزی است در روندی منفی معامله می شوند امروز هم با افت روبرو شد و این مساله احتمال افت بیت کوین را بیشتر کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، در دو هفته گذشته قیمت دلار در ایران از 24 هزار تومان به حدود 28 هزار تومان رسید و از آنجایی که پیش بینی ها حکایت از آزادسازی بخشی از منابع ارزی ایران است احتمال کاهش دوباره قیمت ارز تا سقف قبلی را تقویت کرده است، بر همین مبن احتمالا بورس هم با اصلاح مختصری روبرو خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه