English

کاهش ۲۶ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی کشور

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ترددشمارهای فعال در محور‌های برون‌شهری، تردد نسبت به روز قبل ۲۶.۱ درصد کاهش داشته است.

کاهش ۲۶ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی کشور

به گزارش خبرگزاری موج، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور ، در حال حاضر اکثر محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۲۶ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲۶.۱ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

بنابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تردد بین استانی خودرو‌های شخصی از / به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است.

آخرین وضعیت محور‌های شمالی حاکی از آن است که تردد در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده است و جاده‌های شمالی فاقد مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور‌ها نشان می‌دهد - ترافیک در آزادراه کرج - قزوین محدوده نظرآباد، آزادراه قزوین - کرج محدوده آبیک و در محور تهران - فشم محدوده گردنه قوچک سنگین گزارش شده است.

لازم به ذکر است محور چالوس، محدوده طویر (کیلومتر ۹ الی ۱۰)، واقع در استان مازندران، از مورخ ۲۴ مردادماه لغایت ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۰، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته، به دلیل اجرای عملیات راهداری مسدود بوده و تردد از محور‌های جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه