English

جمال ارونقی:

۳۱ محموله سرم دارویی از مرز بازرگان وارد کشور شد

معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران از ورود ۳۱ محموله سرم دارویی از مرز بازرگان به کشور خبرداد .

۳۱ محموله سرم دارویی از مرز بازرگان وارد کشور شد

به گزارش خبرگزاری موج، مهرداد جمال ارونقی معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران  از ورود ۳۱ محموله سرم دارویی از مرز بازرگان به کشور خبرداد و گفت: این محموله‌های سرم از کشور ترکیه تامین و از روز سه شنبه و چهارشنبه از طریق مرز بازرگان وارد کشور شد که پنج محموله از این میزان دیروز به گمرک تهران (شهریار) وارد شده است.

معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران ادامه داد: سه محموله از پنج محموله سرمی که دیروز وارد شده بود به صورت حمل یکسره به مقصد حمل شده و در اختیار مراکز درمانی قرار گرفته است، اما دو محموله دیگر همچنان در گمرک مانده و صاحب کالا برای تحویل آن مراجعه نکرده است.

ارونقی گفت: امروز هم ۱۲ محموله از سرم وارداتی به گمرک تهران وارد شد که ۹ محموله آن به صورت حمل یکسره در اختیار شرکت دارویی مرتبط قرار گرفت تا به مراکز درمانی حمل شود و سه محموله دیگر نیز به محض مراجعه صاحب کالا با کمترین تشریفات ترخیص خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرایط کشور از نظر شیوع بیماری کرونا شرایط ویژه‌ای است، افزود: در این شرایط همه اعم از متولیان حمل کالا، گمرک، وزارت بهداشت و دیگر دستگا‌ه‌ها باید دست به دست هم داده و با کمک هم کالا‌های مورد نیاز از جمله اقلام دارویی و درمانی را هرچه سریع‌تر به دست بیماران و بیمارستان‌ها برسانند.

ارونقی گفت: در این بین اگر از سمت هر یک از متولیان نامبرده قصور و یا کوتاهی در حمل، ترخیص و تحویل‌گیری کالا مشاهده شد باید به گمرک اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان با متخلفان برخورد شود.

وی افزود: همچنین بامداد امروز علاوه بر یک میلیون و ۱۱۰ هزار دز واکسن کرونای چینی، ۵۰۰ هزار دز واکسن دیگر هم از مبداء چین به فرودگاه امام خمینی (ره) وارد و با حداقل تشریفات به متولیان وزارت بهداشت تحویل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه