English

محمد مهدی نهاوندی خبر داد؛

تاخیر در تامین کامیون عامل تشدید کندی بارگیری کالاهای اساسی

عضو هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران با اشاره به شرایط فعلی بازار نهاده های دامی گفت: کندی در فرآیند تامین کامیون در هفته های اخیر تاخیر در بارگیری و تخلیه کالاهای اساسی از بنادر را تشدید کرده است.

تاخیر در تامین کامیون عامل تشدید کندی بارگیری کالاهای اساسی

به گزارش خبرگزاری موج، محمد مهدی نهاوندی با اعلام تاخیر در تامین کامیون عامل تشدید کندی بارگیری کالاهای اساسی اظهار کرد: موضوع کمبود کامیون برای تخلیه نهاده های دامی   در حال حاضر از عوامل اصلی تاخیر در بارگیری نهاده ها محسوب می‌گردد. 

عضو هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام وطیور ایران تصریح کرد: با تخصیص بخشی از ارز مورد نیاز کالاهای موجود در انبارها برای تخلیه موجودی کالاهای اساسی از بنادر در انتظار تامین کامیون هستیم .

نهاوندی با بیان این مطلب که رفع مشکل تامین کامیون برای تخلیه کالا‌های اساسی از بناد نیاز به توجه و پیگیری مسئولین ذیربط دارد، خاطر نشان کرد: با توجه به اجرایی شدن طرح واردات اعتباری نهاده توسط واردکنندگان در آینده موضوع تامین ارز به عنوان یکی از مهمترین عوامل رسوب کالا های اساسی در بنادر برطرف می شود بنابراین لازم است تا اقدامات لازم جهت تامین کامیون برای حمل کالاهای اساسی از بنادر به سراسر کشور صورت بگیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه