English

تحقق ۹۹ درصدی سهمیه بانک توسعه تعاون در حمایت از مدد جویان کمیته امداد

مدیر عامل بانک توسعه تعاون در تبیین عملکرد مجموعه بانک گفت: این بانک در پرداخت وام قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد، 99 درصد سهمیه تکلیفی را محقق نموده است.

تحقق 99 درصدی سهمیه بانک توسعه تعاون در حمایت از مدد جویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون در گفتگویی با روابط عمومی بانک گفت: تکالیف بانک در اعطای تسهیلات مناسب به مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید به صورت کامل ایفا گردیده است، به گونه ای که رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ، بانک توسعه تعاون را تنها بانکی در شبکه بانکی عنوان نمود که در بالاترین سطح و به میزان 99 درصد، سهمیه ابلاغی خود را رعایت نموده است.

وی به اقدامات بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی نیز اشاره نمود و گفت: اعطای تسهیلات جهت بازسازی اماکن آسیب دیده باعث گردید مقامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از همکاران بانک تقدیر به عمل آورندً ضمن آنکه تسهیلات مناسبی نیز به بخش کشاورزی مناطق آسیب‌دیده اعطا گردید.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون به تبیین مراحل اجرای طرح دویست هزار میلیارد ریالی اشتغال پایدار روستایی و عشایری پرداخت و گفت: چهل هزار میلیارد ریال سهمیه بانک توسعه تعاون است که بیست و شش هزار میلیارد ریال پرداخت گردیده و مابقی به عنوان تکلیف بانک در حال اجرا می‌باشد.

وی مجموعه اقدامات توسعه‌ای را موجب شناسایی بانک به مسئولین و جامعه دانست و گفت: باور ایجاد شده به بانک و نگرش مثبتی که به توانمندی نقش‌آفرینی بانک در اقدامات توسعه‌ای شکل گرفته است، مهمترین دستاورد چندین ساله بانک محسوب می‌شود.

مهدیان در خصوص افزایش سرمایه بانک خاطرنشان کرد : علیرغم افزایش حجم عملیات بانک طی سنوات اخیر ، سرمایه بانک در سطح محدودی باقی مانده بود. با پیگیری‌های مداوم بانک و آگاهی بخشی به مسئولین امر، شرایطی ایجاد شد تا به زودی سرمایه بانک توسعه تعاون از ده هزار میلیارد ریال به چهل هزار میلیارد ریال افزایش یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه