English

اجتماع بزرگ نخبگان ایرانی خارج از کشور با هدف همکاری با دولت آینده

همایش و اجتماع بزرگ نخبگان و کارافرینان ایرانی خارج از کشور در حمایت از برنامه های تولید محور که با حضور مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار شد

اجتماع بزرگ نخبگان ایرانی خارج از کشور با هدف همکاری با دولت آینده

به گزارش خبرگزاری موج، همایش و اجتماع بزرگ نخبگان و کارافرینان ایرانی خارج از کشور در حمایت از برنامه های تولید محور با حضور  نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی ، ریاست مجمع جهانی تقریب مذاهب، بنیان گذار و مدیر بنیاد جهانی کارآفرینان جوان ، جانشین رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت دفاع مقدس، دبیر کل کانون عالی کارفرمایان ایران, دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی کشور ,  ریاست انجمن دوستی ایران کانادا برگزار شد.

بیانگذار و مدیر بنیاد جهانی کارافرینان جوان مستقر در پکن در حاشیه همایش ائتلاف بزرگ نخبگان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور گفت:  جامعه متخصص  را در جهت اعتلای کشور طراحی و برنامه ریزی کرده ایم و این همایش بر این اساس تدبیر شده است.

سامان پویان مهر  افزود: حمایت و همکاری در جهت رشد و توسعه فرهنگ کارآفرینی با معرفی و ارائه برنامه های تدوین شده در آینده ارائه خواهد شد و در صدد هستیم که تمام توانمان را جمع کنیم تا با دیگر نهادها و جبهه های مختلف در ایران و خارج از کشور  وارد همکاری برد-برد شویم.

او با بیان اینکه ارایه برنامه جهت تسهیل قوانین برای ایرانیان خارج از کشور نمونه ای از بسته پیشنهادی است، افزود: مهمترین بسته پیشنهادی ما به دولت آینده،  چگونگی تسهیل قوانین در جهت جذب سرمایه های انسانی و مالی به خصوص قوانین مربوط به ایرانیان خارج از کشور است که مشابه آن را در چین انجام دادند.  

 پویان مهر افزود: شرایط داخلی نیازمند ایجاد فضای امن مالی و روانی برای جذب ایرانیان خارج از کشور در جهت ورود به عرصه های سرمایه گذاری، فرهنگی و اجتماعی داخلی می باشد .

بنیانگذار و مدیر بنیاد جهانی کارآفرینان جوان مستقر در پکن  ادامه داد: طبق آمار رسمی،  نزدیک به پنج میلیون ایرانی خارج از کشور داریم که با برنامه های مدون می توان از ظرفیت این عزیزان در بخش های مختلف استفاده کنیم.

 وی خاطر نشان  کرد: امید داریم  که اهداف ما که در مجموعه نخبگان  و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور فعالیت داریم با کمک یکدیگر و اجماع گروه ها انشالله تحقق  یابد و بدون شک این امور با حمایت مستقیم رئیس جمهور آینده تحقق پذیر است.

بهبود کسب وکار و رونق تولید

همچنین احمد مهدیان دبیر این همایش،  ضمن تشریح جایگاه ارزشمند نخبگان و کارآفرینان در بهبود کسب وکار و رونق تولید و اشتغال زایی در شرایط حساس کنونی گفت:  عنایت و توجه مدیران به دغدغه نخبگان و کارآفرینان، فرصت مناسبی جهت پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) با بهره برداری از انرژی جوانان انقلاب است.

مهدیان افزود: سرمایه های عظیم کارآفرینی جوانان نیازمند حمایت مدیران جهادی و در بستر مبارزه با فساد شکوفا می شود. 

 سخنرانان همایش نخبگان و کارآفرینان بر حمایت از این سرمایه عظیم تاکید کرده و ارائه تسهیلات مادی معنوی را از مهمترین عوامل تحقق شعار تولید، پشتیبانی و مانع زدایی میدانند و در پایان همایش بیانیه ایی در راستای حمایت از کاندیدای مورد نظر ریاست جمهوری صادر و تاکید گردید نخبگان و کارافرینان ایران اسلامی در بستر حمایت مسئولین پاکدست، توانایی ارزش افرینی و اشتغال زایی را دارند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه