English

‍ استاندار ایلام در نشست با مدیران اقتصادی:

نظارت بر بازار، مهار کرونا و رونق تولید سه اولویت اصلی اقتصاد ایلام است

استاندار ایلام گفت: نظارت بر بازار ، مهار کرونا و رونق تولید سه برنامه اصلی مدیران اقتصادی استان است که می بایست در اولویت کاری قرار گیرد.

نظارت بر بازار، مهار کرونا و رونق تولید سه اولویت اصلی اقتصاد ایلام است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمدنوذری استاندار ایلام در دیدار با معاون و مدیران اقتصادی استان بر تشدید نظارت ها بر بازار و کنترل قیمت ها در ماه مبارک رمضان و ایام بیماری کرونا تاکید کرد و افزود: امروز در این شرایط تحریمی و کرونایی نظارت بر بازار، مهار کرونا و رونق تولید سه گانه مهم اقتصاد استان است.

وی در ادامه خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی در بازار شد و اظهار داشت:بازار بعنوان یکی از مراکز مهم جمعیتی می بایست به دقت مورد پایش برای رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی باشد.

استاندار ایلام به اجرای محدودیت های کرونایی در بازار اشاره و تصریح کرد: بر اساس مصوبات ستاد کرونا گروههای شغلی۲، ۳ و ۴ در مناطق قرمز تعطیل هستند و تنها گروه شغلی یک با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی مجوز فعالیت دارند.

نوذری خواستار بهره گیری از ظرفیت پرسنل کارشناسی دستگاه های اجرایی برای نظارت بر بازار و همکاری با دستگاههای نظارتی شد.

دکتر نوذری با تاکید بر اجرایی شدن شعار سال، گفت: امسال محور فعالیت های اقتصادی استان بر تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها قرار گرفته است و بایستی در این راستا از تمام ظرفیت های استانی استفاده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه