English

احیای مسئولیت‌های اجتماعی در سایپا با امضای تفاهم‌نامه مشترک

احیای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها در چارچوب اقتصاد مقاومتی با امضای تفاهم‌نامه مشترک از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیران ارشد استان اصفهان در شرکت سایپاسیتروئن آغاز شد.

احیای مسئولیت‌های اجتماعی در سایپا با امضای تفاهم‌نامه مشترک

به گزارش خبرگزاری موج، احیای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها در چارچوب اقتصاد مقاومتی با امضای تفاهم‌نامه مشترک از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیران ارشد استان اصفهان در شرکت سایپاسیتروئن آغاز شد.

این تفاهم‌نامه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و پیاده‌سازی اقتصاد مردمی درون‌زا اجرا خواهد شد.

 تفاهم‌نامه احیای مسئولیت‌های اجتماعی اقتصاد مقاومتی که به امضای علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و سید جواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا رسید، دستیابی به توسعه متوازن منطقه‌ای جهت استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بخش مردمی و غیردولتی را در دستور کار دارد.

آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان، عباس رضایی، استاندار اصفهان، سید جواد ساداتی‌نژاد، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس، روح‌الله دهقانی، دادستان کاشان، علی اکبر مرتضایی، فرماندار ویژه کاشان و ناصر آقامحمدی، مدیرعامل سایپاسیتروئن از دیگر امضا کنندگان این تفاهم‌نامه بودند.

تحقق‌بخشی به رویکرد دولت جهت دستیابی به عدالت اجتماعی و توسعه متوازن با توجه به شرایط اقتصادی، اجتماعی فرهنگی و طبیعی منطقه در کنار تکیه بر قابلیت و توانمندی‌های بومی و طبیعی در راستای مردمی و درون‌زا کردن اقتصاد منطقه و ارتقاء تاب‌آوری جامعه محلی از مهمترین اهداف این تفاهم‌نامه است.

توانمندسازی روستاییان با استفاده از ظرفیت‌های بومی، اولویت دادن به رفع محرومیت، حفظ عزت نفس و کرامت انسانی محرومان و رفع مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی محلات شهر کاشان از دیگر اهداف تفاهم‌نامه احیای مسئولیت‌های اجتماعی اقتصاد مقاومتی است.

موضوع دیگر تعیین شده در این تفاهم‌نامه، جلب مشارکت های مردمی و توانمندسازی جوامع محلی به منظور معیشت پایدار و جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی