English

بازدید وزیر صمت از شرکت تعاونی فولاد کویر و سیما کاشی/ افتتاح و راه اندازی مجدد شرکت فاستونی اردستان پس از ۶ سال تعطیلی

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان اردستان گفت: در سفر وزیر صمت به شهرستان اردستان بازدید از شرکت تعاونی فولاد کویر، سیما کاشی اردستان انجام می شود و شرکت فاستونی اردستان پس از ۶ سال تعطیلی مجددا افتتاح و راه اندازی می شود.

بازدید وزیر صمت از شرکت تعاونی فولاد کویر و سیما کاشی/ افتتاح و راه اندازی مجدد شرکت فاستونی اردستان پس از ۶ سال تعطیلی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ایراسین، حمیدرضا باقری اظهار کرد: شهرستان اردستان در ۱۰۰ کیلومتری شمال استان اصفهان واقع شده است و این شهرستان دارای ۶۷ پروانه بهره برداری واحدهای صنعتی است که ۵۰ واحد آن فعال است.

وی افزود: ۱۶ واحد صنعتی در شهرستان اردستان دارای جواز تاسیس است که از این واحدها، ۷ واحد صنعتی بیش از ۵۰ نفر نیروی انسانی دارد و ۱۰۱ فقره پروانه بهره برداری معدن در این شهرستان صادر شده که ۵۸ فقره از این معادن فعال و نیمه فعال است. رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردستان تصریح کرد: دو هزار و ۶۵۰ واحد صنفی در شهرستان اردستان فعال است و یک اتاق اصناف هم در این شهرستان قرار دارد.

باقری با اعلام سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت در ۳۱ اردیبهشت ماه به این شهرستان توضیح داد: در این سفر قرار است بازدیدی از مجتمع تعاونی فولاد کویر اردستان ، سیما کاشی و واحد کویر مقوا انجام گیرد تا این واحدهای صنعتی در هفته دولت به بهره برداری برسد. وی افزود: همچنین، در سفر وزیر صمت قرار است واحد فاستونی اردستان پس از ۶ سال رکود و با تملک بانک سپه و جذب سرمایه گذار مجددا به چرخه تولید برگردد و زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر را فراهم کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردستان گفت: فولاد کویر اردستان با سرمایه گذار خارجی و ظرفیت اسمی ۹۵ هزار تن آهن اسفنجی و اشتغال زایی ۸۰۰ نفر با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی همراه است. این واحد صنعتی در فازهای بعدی با نیروگاه های حرارتی و تولید ۱۶مگاوات برق و نوردگرم به بهره برداری می رسد. وی افزود: استعلامات سه شهرک صنعتی اردستان، زواره و مهاباد توسط شرکت شهرک های صنعتی در دست اقدام است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه