English

در راستای مسئولیت‌های اجتماعی انجام شد:

احداث یک باب مدرسه ۹‌کلاسه با مشارکت شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری

شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و به‌منظور گسترش فضاھای آموزشی و فرھنگی، ورزشی در شهرستان بروجن، در احداث یک باب مدرسه 9‌ کلاسه مشارکت کرد.

احداث یک باب مدرسه 9‌کلاسه با مشارکت شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شرکت ورق‌ خودرو چهارمحال و بختیاری، آیین کلنگ‌زنی احداث یک باب مدرسه 9‌کلاسه با مشارکت شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین جعفری نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، ملکی فرماندار این شهرستان، رھی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری، مدیر انجمن خیرین مدرسه‌ساز استان و جمعی از مسئولین شهرستان بروجن برگزار شد.

جعفری نماینده شهرستان بروجن در این مراسم از تلاش‌ها و حسن نظر مدیریت شرکت ورق‌خودرو تقدیر و از تلاش‌های این شرکت در راستای رفع کاستی‌ها و مشارکت در زمینه‌های اشتغال‌زایی و گسترش فضاهای آموزشی شهرستان بروجن قدردانی کرد.

وی افزود: چنانچه رویکرد بخش صنعت شهرستان بروجن همانند مدیریت شرکت ورق‌خودرو باشد، ما با کمترین مشکل و دغدغه کمبود فضاھای فرھنگی و آموزش مواجه خواھیم بود.

ملکی فرماندار شهرستان بروجن نیز در ادامه این مراسم از نگرش مثبت و کارآمد مدیریت شرکت ورق‌خودرو در دوره جدید مدیریت این مجموعه در کمک به محرومیت‌زدایی از چھره شهرستان بروجن تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این مراسم وحید میرزایی مدیرعامل شرکت ورق‌خودرو اظهار داشت: شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی موظف‌اند در امر توسعه ھمه‌جانبه جامعه بکوشند و شرکت ورق‌خودرو در زمینه‌ھای مختلف از جمله مشارکت با صندوق کارآفرینی امید در راستای توسعه کسب و کارھای کوچک و زودبازده و نیز ساخت مدرسه 9‌کلاسه عزم خود را در این زمینه نشان داده است.

وی شھر سفیددشت را شھری کمتر بهره‌مند از فضاھای آموزشی خواند و ابراز امیدواری کرد با مشارکت دیگر واحدهای صنعتی، شاهد توسعه فضاهای آموزشی در سطح استان باشیم.

 کامران رھی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجھیز مدارس استان چهار محال و بختیاری ضمن تقدیر از این اقدام خداپسندانه خاطرنشان کرد: این مجتمع آموزشی مطابق با جدیدترین استانداردهای فضاھای آموزشی ساخته خواھد شد و امیدواریم دیگر شرکت‌ها و واحدهای صنعتی با الگو قرار دادن شرکت ورق‌خودرو به مجموعه خیرین مدرسه‌ساز استان بپیوندند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه