English

قاسم نوده فراهانی:

بازار بزرگ تهران و پاساژها از امروز بازگشایی و مجاز به فعالیت هستند

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: بازار بزرگ تهران و پاساژها از امروز بازگشایی و مجاز به فعالیت هستند.

بازار بزرگ تهران و پاساژها از امروز بازگشایی و مجاز به فعالیت هستند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اتاق اصناف تهران، قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه بازار بزرگ تهران و پاساژها از امروز بازگشایی و مجاز به فعالیت هستند، اظهار داشت: تمدید تعطیلی صنوف گروه‌های شغلی ۳ و ۴ از شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه آغاز و تا جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و به هیچ وجه امکان فعالیت را ندارند.

رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به وضعیت سخت اقتصادی صنوف اظهار داشت: با جلسات متعددی که با مسئولان مربوطه برگزار کردیم و بیان شرایط موجود و توانایی رعایت کامل پروتکل‌ها توسط اصناف، توانستیم ایشان را متقاعد به فعالیت اکثریت اصناف کنیم.

وی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی، گفت: دغدغه اصلی تمامی اصناف سلامت جامعه است و در این مرحله نیز با تشدید رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط واحدهای صنفی، هم رونق اقتصادی در صنوف ایجاد می‌شود و هم اصناف با تمام توان همچنان در مدیریت بیماری کرونا همراهی خواهند کرد.

رئیس اتاق اصناف تهران تاکید کرد: واحدهای بازرسی اتحادیه‌های صنفی و اتاق اصناف تهران نظارت مجدانه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهند داشت و با متخلفین احتمالی شدیداً برخورد و به مدت ۳ هفته پلمب خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه