English

به همت بانک رفاه کارگران صورت گرفت؛

توزیع ۶ هزار بسته بهداشتی و ضدعفونی کننده در بین مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور

به همت بانک رفاه کارگران و در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت های اجتماعی در شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا، تعداد 6 هزار بسته بهداشتی و ضدعفونی کننده در بین مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور، توزیع شد.

توزیع 6 هزار بسته بهداشتی و ضدعفونی کننده در بین مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور

 

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، با حضور معاونت کمک های اجتماعی سازمان بهزیستی و تقدیر و تشکر از مدیرعامل و مجموعه این بانک، بسته های بهداشتی و ضدعفونی کننده با هدف یاری رسانی به محرومان جامعه، تهیه، بسته بندی و جهت توزیع در بین مددجویان تحت پوشش، در اختیار سازمان مذکور قرار گرفت.

براساس این گزارش، بانک رفاه کارگران در سال های اخیر، سعی کرده است تا با توسعه اقدامات در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، به عنوان بانک پیشرو در این حوزه اقدام کند. بخش قابل توجهی از این اقدامات با محوریت حمایت از نظام سلامت و کمک به محرومیت زدایی در کشور در شرایط بغرنج ناشی از شیوع ویروس کرونا، عملیاتی شده است.

همچنین اعطای کمک به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، خرید آمبولانس و تجهیزات پزشکی برای تعدادی از بیمارستان های کشور، احداث اماکن بهداشتی و کلینیک در مناطق محروم، توزیع ماسک و اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده در مناطق محروم و کمتر برخوردار، مشارکت در ساخت تعدادی از بیمارستان های کشور، حمایت تسهیلاتی از شرکت های تولیدکننده مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده، مشارکت در ساخت خوابگاه‌های دانشگاه های علوم پزشکی، تهیه، تدوین و اجرای طرح های مختلف تسهیلاتی با هدف حمایت از کادر درمان، خرید اوراق آزاد برای تامین مالی بیمه سلامت و.... برخی از اقدامات بانک رفاه کارگران در راستای حمایت از نظام سلامت کشور در شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا محسوب می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه