English

در پیام روز کارگر مدیرعامل بانک رفاه کارگران تاکید شد؛

کارگران محور دستیابی به توسعه پایدار

اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران با انتشار پیامی، فرا رسیدن اول ماه می روز جهانی کار و کارگر را به همه کارگران ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

کارگران محور دستیابی به توسعه پایدار

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، متن پیام به این شرح است:

اول ماه می مصادف با 11 اردیبهشت ماه، تحت عنوان روز جهانی کارگر نام گذاری شده است تا بهانه ای باشد برای ارج نهادن به مقام شامخ کارگر و همچنین تلاش در راستای نهادینه کردن فرهنگ کار. این روز را خدمت همه کارگران عزیز میهن اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره تاکید دارند، تنها راه دستیابی به توسعه پایدار و همچنین حفظ استقلال کشور، از مسیر توجه به "تولید ملی" می گذرد و در این مسیر نقش کارگران و تلاشگران عرصه کار و تولید، نقش بسیار موثر و تعیین کننده ای است. بدون شک قشر معزز کارگر به عنوان یکی از شریف ترین و ارزشمندترین اقشار جامعه، نقش محور دستیابی به توسعه پایدار و شکوفایی اقتصادی کشور را برعهده دارد.

کارگران و بازنشستگان عزیز به عنوان صاحبان اصلی بانک رفاه کارگران همواره در کانون توجهات این بانک قرار داشته اند و بخش قابل توجهی از برنامه های توسعه ای بانک با محوریت رفع نیازهای مالی این عزیزان و ارائه خدمات متنوع تسهیلاتی به آنان تدوین و اجرایی شده است. همواره سعی شده است تا ارائه خدمات تسهیلاتی به کارگران و بازنشستگان عزیز با اهتمام بیشتری در دستور کار قرار گیرد و هرگز شرایط دشوار ناشی از شیوع ویروس کرونا و مسائل اقتصادی، خدمت رسانی به این قشر زحمتکش و پر تلاش را متوقف نکرده است.

بانک رفاه کارگران در سال جاری نیز که تحت عنوان سال "تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" نام گذاری شده است، تلاش خواهد کرد تا به سهم خود در راستای حمایت از تولید ملی و تلاشگران این عرصه گام بردارد و نسبت به توسعه بیش از پیش ارائه خدمات اعتباری و تسهیلاتی به کارگران عزیز اقدام کند.

بار دیگر فرا رسیدن روز کارگر را خدمت تمامی تلاشگران و فعالان عرصه کار و تولید تبریک عرض نموده، از خداوند متعال برای ایشان سلامتی و آرامش مسالت دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه