English

با اتکا به دانش و توان متخصصان فولاد مبارکه محقق شد:

طراحی، ساخت و نصب سقف قسمت شارژ فروآلیاژها در کارگاه RH ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری

رئیس تعمیرات عملیات ثانویه شرکت فولاد مبارکه از طراحی، ساخت و نصب سقف قسمت شارژ فروآلیاژها در کارگاه RH ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری خبر داد.

طراحی، ساخت و نصب سقف قسمت شارژ فروآلیاژها در کارگاه RH ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس تعمیرات عملیات ثانویه شرکت فولاد مبارکه اصفهان از طراحی، ساخت و نصب سقف قسمت شارژ فروآلیاژها در کارگاه RH ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری خبر داد.

دانیال نظری با اعلام این خبر گفت: واحد RH -TOP یکی از واحدهای استراتژیک فولاد مبارکه است که در سال ۱۳۹۴ با هدف تولید ذوب‌های گروه ULC و API مورد بهره‌برداری قرار گرفت و خوشبختانه تاکنون افتخارات فراوانی داشته است.

وی ادامه داد: یکی از قسمت‌های مهم کارگاه قسمت تزریق وایر آلیاژها درون‌مذاب است که به‌دلیل طراحی نامناسب سازنده، این عملیات با انتشار غبار همراه بود و قابلیت مکش غبارهای منتشرشده از ذوب را به‌طور کامل نداشت و برخی اوقات فرایند ذوب گیری را مختل می‌کرد.

رسول نوروزیان، فورمن تعمیرات مکانیک عملیات ثانویه و طراح سقف جدید نیز با اشاره به موفقیت اخیر گفت: پس از بررسی مشکل توسط پرسنل واحد متالورژی ثانویه، قسمت دشوار کار یعنی طراحی سقف جدید که برای آن از سیستم مکش مستقیم استفاده شد انجام گرفت و به یاری پولادمردان واحد تعمیرات و تولید عملیات ثانویه فولادسازی، واحد اسکلت فلزی، واحد نسوز فولادسازی و واحد تعمیرات مرکزی، مراحل ساخت و نصب سقف با طرح جدید انجام شد و در نهایت میزان مکش سقف با طرح جدید صددرصد رضایت‌بخش بود.

شایان ذکر است در ساخت و طراحی این سقف، کارکنان فولاد مبارکه با بهره‌گیری از شعار «ما می‌توانیم» و با اتکا به توان متخصصان داخلی و بدون نیاز به خدمات مشاوره‌ای به این موفقیت دست یافتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه