English

امکان دریافت پیامک تراکنش های بانکی مشتریان بانک پارسیان در پیام رسان آیگپ فراهم شد

کاربران پیام‌رسان آیگپ که در بانک پارسیان دارای حساب هستند، از این پس امکان دریافت تراکنش‌‌های بانکی خود از طریق آیگپ را خواهند داشت.

امکان دریافت پیامک تراکنش های بانکی مشتریان بانک پارسیان در پیام رسان آیگپ فراهم شد

به گزارش خبرگزاری موج، این امکان کاربران آیگپ را قادر می سازد تا علاوه بر دریافت گزارش تراکنش در قالب پیامک، شرح کامل گزارش تراکنش خود را در بات اختصاصی بانک پارسیان به صورت آنلاین دریافت کنند.

از مزایای این امکان در مقایسه با پیامک های تلفن همراه، نبود محدودیت های پیامکی است و بانک می تواند در هر پیام از تعداد کاراکتر بیشتری استفاده نموده و گزارش تراکنش را به صورت کامل برای مشتری ارسال نماید.

بنابراین گزارش، برخی دیگر از امکانات موجود در همراه بانک پارسیان در سرویس در حال توسعه «سرزمین پارسیان» قابل بهره برداری است.

نحوه فعال سازی سرویس

کاربران در زمان افتتاح حساب در یکی از شعب بانک پارسیان و یا مراجعه به خانه پارسیان به آدرس https://ipbhome.parsian-bank.ir نسبت به برقراری خدمت اینترنت بانک و دریافت نام کاربری و رمز عبور خود اقدام نمایند.

مشتری پس از مراجعه به آدرس https://ipb.parsian-bank.ir و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور و همچنین رمز یکبار مصرف وارد اینترنت بانک شده و در بخش تنظیمات / تنظیمات آیگپ نسبت به فعال سازی اعلانات اقدام نماید.

همچنین امکان فعالسازی این خدمت، در پیام رسان آیگپ و در بخش سرزمین پارسیان/ پارسیان من و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور همراه بانک پارسیان نیز پیش بینی شده است.

پیام های دریافتی کاربران

کاربران دو دسته پیام زیر را از طریق آی گپ دریافت خواهند کرد:

• برداشت از حساب

• واریز به حساب

کاربرانی که تاکنون نسبت به نصب نرم افزار کاربردی آیگپ اقدام نکرده اند می توانند از طریق استور های ایرانی، مراجعه به آدرس ( https://igap.net ) یا ارسال عدد 1 به شماره 10004427 اقدام به نصب این پیام رسان کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی