English

بیت کوین سقوط کرد

ارز دیجیتال بیت کوین در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی، 11 درصد سقوط کرد.

بیت کوین سقوط کرد

به گزارش خبرگزاری موج، در معاملات امروز بازارهای ارزهای مجازی قیمت بیت کوین 10.76 درصد نسبت به 24 ساعت گذشته سقوط کرد و به حدود 48 هزار و 680 دلار رسید. این نخستین بار طی حدود یک ماه گذشته است که قیمت بیت کوین به زیر 50 هزار دلار می‌رسد. با این حساب قیمت بیت کوین نسبت به 7 روز پیش هم 20.5 درصد پایین‌تر است.

ارزش بازار بیت کوین هم که هفته‌ها بالای هزار میلیارد دلار بود، حالا به 919 میلیارد دلار رسیده است. در 24 ساعت گذشته 1.75 میلیون بیت کوین در بازار جهانی خرید و فروش شده که ارزش این معاملات 86 میلیارد دلار برآورد می‌شود.

تعداد بیت کوین‌های استخراج شده در بازار جهانی هم اکنون 18 میلیون 689 هزار عدد برآورد می‌شود. سقوط بیت کوین باعث شد تا تمام بازار ارزهای مجازی هم سقوط کند به گونه‌ای که اتریوم 11.2 درصد ریخت و به 2189 دلار در هر توکن رسید. قیمت بینانس کوین هم 15 درصد کاهش یافت و به 478 دلار رسید. داج کوین اما با 28 درصد سقوط بدترین افت را در جمع 10 ارز برتر بازار داشت و قیمت آن به 20 سنت کاهش یافت.

به طور کلی ارزش بازار ارزهای مجازی در جهان طی 24 ساعت گذشته 12.9 درصد پایین آمده و به 1.77 تریلیون دلار رسیده است و این در حالی است که ارزش این بازار تا بیش از 2.2 تریلیون دلار بالا رفته بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی