English

پروانه اصلانی:

تمدید قرارداد‌های اجاره مطابق مصوبه پارسال ستاد کرونا تا تیرماه ۱۴۰۰ معتبر است

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی درباره تمدید قرارداد مستاجران در ۱۴۰۰ توضیحاتی ارائه کرد.

تمدید قرارداد‌های اجاره مطابق مصوبه پارسال ستاد کرونا تا تیرماه ۱۴۰۰ معتبر است

به گزارش خبرگزاری موج، پروانه اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی درباره تمدید قرارداد مستاجران در ۱۴۰۰ گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در سال ۹۹ قرار شد تا قرارداد‌های اجاره از تیرماه سال گذشته به مدت یکسال به طور خودکار و با نرخ‌هایی که در هر شهر اعلام می‌شود، تمدید شود؛ بنابراین قرارداد‌هایی که زمان تمدید آن‌ها تا تیرماه ۱۴۰۰ است به صورت خودکار و مطابق مصوبه سال گذشته قابل تمدید است.

اصلانی ادامه داد: بعد از تیرماه ۱۴۰۰ نیز بر اساس تصمیمی که ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد گرفت، مجدداً در این باره اتخاذ تصمیم خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی درصدد است تا مصوبه جدیدی را با توجه به شرایط روز، تدوین و به تصویب برساند. این مصوبه جدید متناسب با شرایط روز و با توجه به تغییرات قیمتی و کاهش رشد قیمت‌ های مسکن، خواهد بود.

او تصمیم‌گیری در خصوص پیشنهاد جدید وزارت راه و شهرسازی را برای موضوع اجاره ‌بها که در حال تدوین است برعهده ستاد ملی مقابله با کرونا دانست.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، یادآور شد: ستاد ملی کرونا، سال ۹۹ مصوب کرد تا حداکثر افزایش میزان اجاره بها و رهن در تهران تا ۲۵ درصد، در سایر کلانشهر‌ها تا ۲۰ درصد و در سایر شهر‌ها تا ۱۵ درصد قابل قبول و اجرایی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه