English

پروانه اصلانی:

۲۲۳ هزار و ۹۰۵ نفر در مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی از ثبت‌نام ۲۲۳ هزار و ۹۰۵ نفر در مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن که از ۱۸ تا ۲۵ دی ماه اقدام به ثبت‌نام کردند.

۲۲۳ هزار و ۹۰۵ نفر در مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وزارت راه و شهرسازی، پروانه اصلانی از ثبت‌نام ۲۲۳ هزار و ۹۰۵ نفر در مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن که از ۱۸ تا ۲۵ دی ماه اقدام به ثبت‌نام کردند خبر داد و گفت: پالایش‌ها همزمان با ثبت‌نام آغاز شد که همانند دوره‌های قبل به واجدان شرایط پیامک ارسال می‌شود تا نسبت به تکمیل مدارک و آورده خود، اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

دور جدید ثبت نام مسکن ملی در ۱۹ استان کشور آغاز شد

وی در بیان جزئیات تعداد ثبت ‌نامی ‌ها به تفکیک استان، توضیح داد: در آذربایجان‌غربی، ۱۵ هزار و ۵۶۴ نفر، اردبیل ۳ هزار و ۵۰۶ نفر، اصفهان ۱۵ هزار و ۶۱۲ نفر، ایلام ۲ هزار و ۷۷۴ نفر، بوشهر یک‌هزار و ۸۷۸ نفر، تهران ۵۶ هزار و ۴۳۹ نفر، خراسان‌جنوبی ۶۴۴ نفر، خراسان‌رضوی ۱۹ هزار و ۶۶۶ نفر، خراسان‌شمالی ۸ هزار و ۳۷ نفر، ثبت‌نام کردند.

به گفته اصلانی، در استان های خوزستان ۱۰ هزار ۶۹۹ نفر، سمنان یکهزار و ۳۱۰ نفر، سیستان‌وبلوچستان یک هزار و ۸۲۶ نفر، فارس ۱۴ هزار و ۴۶۰ نفر، قزوین ۱۷ هزار و ۱۸۴ نفر، کرمان ۲۲ هزار و ۸۶۹ نفر، کهگیلویه‌وبویراحمد ۳ هزار و ۹۱۶ نفر، گیلان ۶ هزار و ۷۱۵ نفر، لرستان ۶ هزار و ۸۰۹ نفر، مازندران ۳ هزار و ۴۵ نفر، مرکزی ۲ هزار و ۸۳۶ نفر، هرمزگان ۲ هزار و ۱۲۰ نفر، و همدان ۵ هزار و ۹۹۶ نفر ثبت نام کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه