English

با حکم وزیر اقتصاد؛

مومنی ازندریانی دبیر شورای عالی مناطق آزاد شد

«حمیدرضا مومنی ازندریانی» با حکم ­وزیر اقتصاد به سمت «دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی» منصوب شد.

مومنی ازندریانی دبیر شورای عالی مناطق آزاد شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ « فرهاد دژپسند » وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی «حمیدرضا مومنی ازندریانی» را به سمت «دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

نظر به تخصص، دانش و توانمندی‌های ارزنده جنابعالی و در اجرای مفاد تبصره ماده (۲۳) قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به موجب این حکم به سمت دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب می‌شوید.

در بخش دیگری از این حکم آمده است: با توجه به نقش کلیدی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی در رشد و توسعه اقتصادی کشور، اجرای برنامه‌های دولت دوازدهم و تولید و اشتغال، امید است با اتکال به خداوند متعال و با همکاری مدیران مناطق آزاد و کارشناسان و صاحب نظران این حوزه در ایفای وظایف و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شورای یاد شده موفق و مؤید باشید.

از مهمترین سوابق کاری «حمیدرضا مؤمنی ازندریانی» می‌توان به «معاونت برنامه ریزی و اداری مالی استانداری خراسان»، «مشاور استانداران همدان و خراسان رضوی»، «مدیرکل امور اقتصادی استانداری‌های وزارت کشور»، «مدیرعامل شرکت کویر تایر» و «ریاست هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم» اشاره کرد.

گفتنی است؛ پیش از او، «مرتضی بانک» مشاور رئیس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی این مسئولیت را برعهده داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه