English

اردکانیان:

حدود ۲۵۰ طرح ساز و کاری و ساخت و سازی به مدار بهره برداری می رسانیم

وزیر نیرو گفت: ما حدود ۲۵۰ طرح ساز و کاری و ساخت و سازی به مدار بهره برداری تا پایان سال می‌رسانیم، با احتساب ۳۵ طرح ساز و کاری که امروز رونمایی می‌شود ۲۲۸ طرح ساخت و سازی و ۵۸ طرح سازوکاری با سرمایه گذاری ۶۵ هزار میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

حدود ۲۵۰ طرح ساز و کاری و ساخت و سازی به مدار بهره برداری می رسانیم

به گزارش خبرگزاری موج، رضا اردکانیان همزمان با رونمایی از ۳۵ طرح ساز و کاری که از طریق ویدئوکنفرانس در وزارت نیرو برگزار شد، از توسعه ظرفیت‌های گردشگری در حریم آبی خبر داد و گفت: ۱۳ هزار میلیارد تومان در این بخش سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: در هفته‌های آخر سال ۹۹ هستیم و پویش هر هفته الف_ب ایران در سال ۹۹ به ایستگاه‌های آخر نزدیک می‌شود.

او ادامه داد: همچنین در هفته‌های پیش رو به یک جمع بندی و میزان هدف ها‌ی الف ب ایران خواهیم پرداخت خوشبختانه تا به امروز تمامی طرح‌ها تا به امروز اجرا شده است.

وزیر نیرو بیان کرد: ما حدود ۲۵۰ طرح ساز و کاری و ساخت و سازی به مدار بهره برداری تا پایان سال می‌رسانیم، با احتساب ۳۵ طرح ساز و کاری که امروز رونمایی می‌شود ۲۲۸ طرح ساخت و سازی و ۵۸ طرح سازوکاری با سرمایه گذاری ۶۵ هزار میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

اردکانیان اضافه کرد: این طرح‌ها جایگاه مهمی در کشور و به خصوص خانواده‌ها دارند، ولی امروز روز بزرگ و مهمی در تقویم وزارت نیرو در دولت دوازدهم است به طوری که این طرح‌ها امروز صفحه جدیدی را در عرصه این سرزمین می‌گشایند.

او ادامه داد: ما به روزی خواهیم رسید که طرح‌های نیروگاهی، سد سازی، پست ها و شبکه‌های انتقال با مدیریت سازمان‌های زیربط طراحی و عرضه خواهد شد و جایگاه ما به عنوان نظارت تدوین در سازوکاری و ساخت و سازی خواهد بود، به طوری که با اجرای این طرح‌ها خدمت رسانی به مردم کاهش پیدا خواهد کرد.

وزیر نیرو بیان کرد: وظیفه ماست که این طرح‌ها در حافظه مدیران ما باشد، طرح‌های الف ب ایران باعث ایجاد تحول در کشور شد ما در هفت مورد اختیار قانونی نیاز داشتیم، خوشبختانه تحول بزرگی در گردش آبی انجام شد.

او افزود: با توجه به تاکید رئیس جمهور و با همکاری وزارت نیرو و گردشگری رعایت ملاحظات زیست محیطی انجام شد و توانستیم از دریاچه‌های تازه تاسیس استفاده کنیم.

اردکانیان در پایان گفت: یکی از اصل‌ترین عرصه‌ها این است که عادت رجز زدن در کار‌ها را کنار بگذاریم و باید به عنوان کارگزار دولت کار‌های موجود را با راندمان بالا و هزینه پایین برای مردم انجام دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه