English

منصور یزدی زاده در گفتگو با خبرگزاری موج؛

ارزش واقعی سهام ذوب با قیمت کنونی آن فاصله زیادی دارد

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: در چند وقت گذشته ارائه دستورالعمل ها و مقررات خارج از عرف بورس کالا منجر به نوساناتی در ارزش سهام شرکت های فولادی شده که در حال حاضر مشکلات قبلی برطرف شده و روند رشد ارزش سهام قابل ارزیابی است؛ چرا که ارزش جایگزینی شرکت های فولادی بسیار بالاست و قیمت کنونی سهام با ارزش واقعی آن فاصله زیادی دارد.

ارزش واقعی سهام ذوب با قیمت کنونی آن فاصله زیادی دارد

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج  با اشاره به تولیدات شرکت در ۹ ماه اول سال جاری گفت: در این مدت یک میلیون و ۸۲۵ هزار تن چدن مذاب، ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار تن آگلومره، ۸۸۶ هزار و ۳۰۰ تن کک خشک، یک میلیون و ۷۲۵ هزار تن شمش آماده و یک میلیون و ۵۰۵ هزار تن محصول نهایی تولید شده است.

منصور یزدی زاده با نگاهی به سایر اقدامات این شرکت، افزود: ضمن دریافت گواهینامه استاندارد ملی ایران برای تولید ریل، نخستین قرارداد صادرات ریل ذوب آهن اصفهان و پذیرش و عرضه ریل ذوب آهن در بورس کالا در سال جاری انجام شد.

او با تاکید بر اینکه پیش بینی ما این است که در سال ۹۹ کشور بیش از ۱۲۰ هزار تن ریل نیاز نخواهد داشت، افزود:​  نخستین محموله تولیدی ریل محور زاهدان - چابهار از تعهدات شرکت ذوب آهن اصفهان در سال جاری به قرارگاه خاتم الانبیاء تحویل داده شد و قراردادی با شرکت زیر ساخت و قرارگاه خاتم الانبیاء برای تامین ریل ۶ محور مواصلاتی کشور به طول بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر و بالغ بر ۱۵۰ هزار تن در محورهای منعقد شده است.

 افزایش ۱۴۲ درصدی تولید ریل

یزدی زاده با اشاره به محصولاتی که در بخش ریل تولید می شود، تصریح کرد: تولید انبوه ریل معدن تیپ R18، طراحی و تولید ریل زبانه سوزن 60E1A1 و افزایش ۱۴۲ درصدی تولید ریل در ۹ ماهه اول سال جاری نسبت به سال گذشته از دیگر دستاوردهای شرکت ذوب آهن اصفهان است.

او افزود: همچنین طراحی و تولید تیرآهن نیمه سبک نمره 16(I-7) مطابق با استاندارد ملی ایران و تولید آزمایشی میلگرد آجدار قطر ۴۰ و ۵۰ مطابق با استاندارد ملی ایران (3132) در سال جاری انجام شده است.

یزدی زاده در پاسخ به سوالی درباره ارزش سهام ذوب گفت: در چند وقت گذشته ارائه دستورالعمل ها و مقررات خارج از عرف بورس کالا منجر به نوساناتی در ارزش سهام شرکت های فولادی شده که در حال حاضر مشکلات قبلی برطرف شده و روند رشد ارزش سهام قابل ارزیابی است؛ چرا که ارزش جایگزینی شرکت های فولادی بسیار بالاست و قیمت کنونی سهام با ارزش واقعی آن فاصله زیادی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه